Gå til innhold

Bamse søker make!! :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Storebror har ikke brydd seg så mye om bamser, men nå har han plutselig begynt å dra med seg mr. Bamse overalt. Før vi havner i en krisesituasjon tenkte vi å være litt føre var. Lurer derfor på om noen har en bamse å selge oss??

Brun bamse, lysebrun på mage og under føtter. Brun sløyfe, "happy baby" på magen, ca 35 cm lang. Dere kan se bilde her!

http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/444130/offset/3

Blir så glad hvis noen kan hjelpe! :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den bamsen er lik en vi har, som vi fikk med når vi kjøpte reiseseng og noe annet dill i Sverige i sommer. Var på Happyland på Svinesund..... Kan nok ikke selge den ettersom vi også har en bamse gutt =))

Skrevet

Med to små tette så har det blitt så mye barselgaver at jeg ikke har klart å huske hvor den bamsen kom fra... Tusen takk for at du visste det, nå husker jeg det jo selvfølgelig! :o) Men da skal jeg kontakte Happyland og høre om det er mulig å få/kjøpe en sånn en...

Vi var vel der og handlet for 1,5 år siden omtrent, så dersom de fortsatt hadde bamsen i sommer er det jo håp for at de har den nå og... :o)

Kjipt når de små blir litt for avhengige av en bamse, jeg har forsøkt å unngå det, men plutselig skulle mr. Bamse bli med overalt... :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...