-carina- Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Storebror har ikke brydd seg så mye om bamser, men nå har han plutselig begynt å dra med seg mr. Bamse overalt. Før vi havner i en krisesituasjon tenkte vi å være litt føre var. Lurer derfor på om noen har en bamse å selge oss?? Brun bamse, lysebrun på mage og under føtter. Brun sløyfe, "happy baby" på magen, ca 35 cm lang. Dere kan se bilde her! http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow_user/444130/offset/3 Blir så glad hvis noen kan hjelpe! )
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Den bamsen er lik en vi har, som vi fikk med når vi kjøpte reiseseng og noe annet dill i Sverige i sommer. Var på Happyland på Svinesund..... Kan nok ikke selge den ettersom vi også har en bamse gutt =))
-carina- Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Med to små tette så har det blitt så mye barselgaver at jeg ikke har klart å huske hvor den bamsen kom fra... Tusen takk for at du visste det, nå husker jeg det jo selvfølgelig! ) Men da skal jeg kontakte Happyland og høre om det er mulig å få/kjøpe en sånn en... Vi var vel der og handlet for 1,5 år siden omtrent, så dersom de fortsatt hadde bamsen i sommer er det jo håp for at de har den nå og... ) Kjipt når de små blir litt for avhengige av en bamse, jeg har forsøkt å unngå det, men plutselig skulle mr. Bamse bli med overalt... )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå