Gå til innhold

Er det noen som spår her???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har så lyst å prøve...

Kan noen se om jeg blir gravid snart???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg kan ikke å spå, men min mor er healer og kan blant annet dette. men du bør ikke spørre på nett. du vet ikke hvor seriøse de er.

og du kan heller ikke stole på spåtjenesten desverre. enkelte er bare ut etter pengene.

du får gå på en alternativ butikk og kjøpe en smykkstein og spå deg selv. er en spesiel sten. du kan spørre den om ja nei spørsmål. du må spørre først spørsmål du vet svaret på så u ser om stenen fungerer.- spørr mange på rad. de svarer bare ja og nei.. spørr de på butikken. enkelte folke er ikke motaglig nok til åndeverden. du får hjelp av en på alternativ butikk. men trist og si at alle kan ikke læres opp

Skrevet

hva heter en sånn alternativ butikk??

Skrevet

Jeg har ikke hørt om at en spesiell smykkesten kan gi ja og nei spørsmål. Men en pendel. Jeg har selv 2 stk. Men jeg er desverre ikke synsk eller noe.

Men man kan bare bruke en ring man går med (gjerne en forlovelsesring/giftering) så trer du ett hårstrå igjennom ringen,så du holder i enden av hårstråen i begge ender.

Kan holde den over magen eller over innsiden av håndleddene(der det er blodårer) så kan du feks si inni deg: er jeg gravid? da begynner ringen å svinge.

Men du må stille ja eller mei spørsmål du vet svaret på først. så du ser hva ringen gjør ved ja og nei.

Håper du forstod hva jeg mener.

Lykke til:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...