wirre;o) Skrevet 1. februar 2009 #26 Skrevet 1. februar 2009 Blir det temafest så kommer ikke jeg. Men her er de vi har blitt invitert på: Vømmøl Drømmeyrke Hore/hallik Karneval Black/white Englefest
~sjiraff~ Skrevet 1. februar 2009 #27 Skrevet 1. februar 2009 Fordi jeg synes det er dumt å låse folks antrekk til ett tema. Det betyr for de fleste at man må ut og handle klær, og det er garantert alltid noen som ikke vil føle seg komfortabel med det temaet som er valgt.
Norwegian by injection Skrevet 1. februar 2009 #29 Skrevet 1. februar 2009 Neeeeeiiii! Synes temafest er rett og slett (mega)harry!
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #30 Skrevet 1. februar 2009 Brava; men om vi da har tema mafis, så er det jo sort dress?! Og kjole til damene?! Men helt klart, point taken, og tusen takk for innspill!
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #31 Skrevet 1. februar 2009 Takk for mange gode innspill i alle mulige retninger:) Det virker som om det kan være en god idé å lufte dette litt med vennekretsen først, siden mange ikke synes noe om det...
miapia Skrevet 1. februar 2009 #32 Skrevet 1. februar 2009 Det er dødskult med temafest om en klarer å lage et kult antrekk. Men det er veldig kjipt når du ikke har tid eller ikke får det til.... Bedre å bare be om litt stil i klesveien.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #33 Skrevet 1. februar 2009 Hmmm, kommer ikke du? Nei nei... (kjenner vi deg?) Takk for liste:)
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #34 Skrevet 1. februar 2009 Men dette er i slutten av mars og jeg sender ut invitasjonene i morgen, så folk har VELDIG god tid...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå