Gå til innhold

Temafest. Ja? Nei? Hva?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Blir det temafest så kommer ikke jeg.

 

Men her er de vi har blitt invitert på:

Vømmøl

Drømmeyrke

Hore/hallik

Karneval

Black/white

Englefest

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi jeg synes det er dumt å låse folks antrekk til ett tema. Det betyr for de fleste at man må ut og handle klær, og det er garantert alltid noen som ikke vil føle seg komfortabel med det temaet som er valgt.

Skrevet

Neeeeeiiii! Synes temafest er rett og slett (mega)harry!

Skrevet

Brava; men om vi da har tema mafis, så er det jo sort dress?! Og kjole til damene?!

 

Men helt klart, point taken, og tusen takk for innspill!

Skrevet

Takk for mange gode innspill i alle mulige retninger:)

 

Det virker som om det kan være en god idé å lufte dette litt med vennekretsen først, siden mange ikke synes noe om det...

Skrevet

Det er dødskult med temafest om en klarer å lage et kult antrekk. Men det er veldig kjipt når du ikke har tid eller ikke får det til.... Bedre å bare be om litt stil i klesveien.

Skrevet

Hmmm, kommer ikke du?

 

Nei nei...

 

(kjenner vi deg?)

 

Takk for liste:)

Skrevet

Men dette er i slutten av mars og jeg sender ut invitasjonene i morgen, så folk har VELDIG god tid...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...