Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 6 åringen er som 6 åringer gjerne er, veldig fysisk livlig. Klarer liksom ikke å sitte i ro, noe jeg vet er typisk for alderen. Nå ville han ha meg til knyte et teppe rundt ham som en kappe. Jeg sier at det er uaktuelt fordi han er så voldsom da (han skal leke superhelt og tar litt av - for å si det mildt), han sier han skal ikke være voldsomt, han skal være rolig. "Det klarer du ikke!", svarer jeg. Joda, det kunne han! Jeg sier at om han klarer å sitte helt i ro i sofaen i 10 minutter å se barne-tv så skal jeg knytte for ham, vel vitende om at det er en nesten umulig oppgave for ham. Så nå sitter han der og veksler mellom å ha bene uner seg og ned og spør hver 15 sekund om det er gått 10 minutter nå, hehe... Uff, føler meg barnslig nå, og litt slem, men han har ikke vondt av å måtte sitte i ro en bitte liten stund ;-)
Veldig_lykkelig_mamma Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 ler.. ser for meg fremtiden. Lykke til til dere begge
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Nå er det gått 10 min, og han satt faktisk nesten helt i ro! Kryss i taket for det! ;-) Så nå stormer han rundt her som et uvær med "kappe" og synes selv han er utrolig kul, hehe...
PAVEEL Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 haha, artig!!! og for en brad av han da å sitte i ro så lenge. lurer på om min snart 5 åring hadde klart det. hmmm....kanskje jeg skal prøve en Alva en dag;-)
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Ja jeg ble ganske sjokka, hehe... Pussige er at han var verdens roligste smårolling. Som 1-2-3 åring kunne han sitte i ro i timesvis og leke med biler osv. Så ble han bare mer og mer aktiv rett og slett.
Odine! Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Siden du er i det barnslige lunet i dag: Knytt deg ei kappe selv, så kan dere være supre helter sammen!
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Hehe... Ja, jeg burde kanksje det, men jeg orker ikke. Er i dårlig form, hoster og snørrer, er litt bomull i hode og skikkelig slapp. Han er ferdig nå da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå