mammas lille prins Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 En liten skravletråd for oss med ikm uke 7. har selv på torsdagen i den uka så det blir spennende. Er i 1 pp. Med sønnen min klaffet det på første forsøk, så det blir spennende å se hvor lang tid det går denne gangen:) Lykke til alle damer!!
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 HeiHei Der var den, har sett litt etter en skravletråd for oss Har IKM på torsdagen, i uke 7 og er selv i pp 1 . Vår første var uplanlagt, og skjedde de to ukene jeg var prevansjonsfri, da jeg skulle bytte prevensjon å vente på TR, som forresten aldri kom Å takk gud for det
mammas lille prins Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Da får vi krysse fingrene og håpe på det beste:) Spennende.
maizi Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Hei dere! Jeg har IKM tirsdagen i uke 7. Har et barn fra før, brukte 4pp da, og er nå i 3pp. Er kjempespent, har brukt el test så er ihvertfall sikker på at vi traff el:) Gleder meg til pos test, håper jeg slipper å vente så lenge!! Lykke til alle uke 7 damer:)
MammisOgTøffer`n Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har ikm 7 februar.......men tror ikke det klaffa denne gangen, et ikke når jeg har el.... Men syns jeg føler murringer hele tia, blir helt gal av dette jeg..... Har dere noen symptomer?
White*Angel Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Slenger meg på her jeg:) Maizi: Vi har ikm samme dag:) Håper det klaffer for alle her:) Bruker ikke el-testing så jeg er spent på om vi traff på EL. Vi plages med og treffe EL, så det er vel derfor dette tar så lang tid :s
White*Angel Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Er det ikke litt tidlig med symtomer da? Jeg har vært litt kvalm, så har jeg magepine. Mulig det er psykisk:p
~Tjorven,overtid~ Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Hei! Jeg slenger meg på her jeg også! Har ikm torsdag i uke 7.. Dette er første pp jeg har brukt El-tester,så nå vet jeg vi traff EL..så dette blir spennende!!
ღLykkelig mღmmღ til to:) Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 hei:) Slenger med på her jeg også Har IKM ca 13/14 februar. Ifølge eggløsningstesten på babyverden var det i går.. så får bare vente å se da. Så hvis det stemmer så traff vi vel samme dag og dagen før:D Nå har jeg ikke tenkt SÅÅÅ mye på det..hehe.. så håper det går nå. Hadde sa i november.. det var ikke en planlagt graviditet. Jeg har blitt gravid to ganger på p-piller, og det har gått galt etter 9 og 11+6 uker.. så håper det kan gå bra nå. Nå går jeg jo ikke på piller så skulle tro det skulle være litt enklere da:) Håper, håper, og håper:D Lykke til alle sammen:D
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Ikm på fredagen..ca...kanskje lørdagen. Har ikkje fått no utslag på no el-tester så optimismen e vel ikkje på det høgeste nå da men...e vel en liten sjangs for at eg har klura det te med testene da...(snakk om å holde fast i halmstrå her..) Lykke te alle sammen i hvertfall!! Ska sende fruktbar karma dåkkers veg!
Liten januarspire - nummer 4 Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Trur jeg innbiller meg symptomer, for jeg har fått kjempegod luktesans, og hver gang jeg hoster, nyser o.l så gjør det kjempevondt i de "livmor-bånda" eller hva det heter, og det kan jeg ikke huske å ha hatt siden sist svangerskap.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå