Gå til innhold

ANG LITEN BLØDNING!!!!!????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har for en ukes tid siden hatt en bitte liten blødning(På papiret typisk når jeg har vert på do) og hadde d igjen idag..er 2 dager til (forhåpentligvis) IKM...Tror dere dette betyr at jeg ikke er gravid eller kan denne festeblødningen komme før IKM?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vet jeg at har en liten blødning i forbindelse med eggløsningen. Jeg hadde veldig mensmurring og en liten (bare så vidt) blødning ved ikm. Dette er over tre år siden nå da... og nå virrer det ei på to og et halvt rundt her... :o)

Skrevet

På de fleste(ikke på bim....) graviditetssider, både norske og utenlandske står det listet opp som et graviditetsymptom! Det står også i den boken du får av legen når du er der på første kontroll, så jeg tror det er ganske vanlig. Min venninne hadde en slik blødning ved ikm, og hun skal føde om tre uker:-) Lykke til!

Skrevet

Hei, jeg har tidligere hatt det veldig likt som deg.

Jeg hadde en festeblødning ca en ukes tid etter eggløsning. Litt lyserødt på dopapiret en gang. Og rett før jeg skulle hatt mens kom det litt brunt blod som jeg trodde var begynnelsen på mensen. Men det var altså litt gammelt blod fra sist mens, og jeg var gravid.

Lykke til :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...