Superhappy Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Noen av dere som har skrevet egen søknad til arbeidsgiver om permisjon? Skal ha ulønnet permisjon etter par mnd etter at den vanlige permisjonen går ut, lurer på hvordan jeg skal formulere en slik søknad? Noen med erfaring?
Heldig mamma til ♥to gutter♥ Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 En del arbeidsplasser har eget skjema for dette formålet. Ihvertfall om det er en del av en større bedrift. Hvis de ikke har eget skjema, er det bare å skrive at du har termin den og den datoen, fra hvilken dato du ønsker permisjon, om du ønsker 80% eller 100% og dermed antall uker, og at du ønsker x antall uker permisjon i tillegg til den ordinær fødselspermisjonen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå