Gå til innhold

Søknad til arbeidsgiver om permisjon


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen av dere som har skrevet egen søknad til arbeidsgiver om permisjon? Skal ha ulønnet permisjon etter par mnd etter at den vanlige permisjonen går ut, lurer på hvordan jeg skal formulere en slik søknad? Noen med erfaring?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En del arbeidsplasser har eget skjema for dette formålet. Ihvertfall om det er en del av en større bedrift.

 

Hvis de ikke har eget skjema, er det bare å skrive at du har termin den og den datoen, fra hvilken dato du ønsker permisjon, om du ønsker 80% eller 100% og dermed antall uker, og at du ønsker x antall uker permisjon i tillegg til den ordinær fødselspermisjonen.

 

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...