Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lage røre til lappekaker (surmelkslapper) på fredag ettermiddag, men så snart at det ble for mye. Selv med 3 storspiste barn ;-) Er litt røre igjen som står i kjøleskapet nå med plast over. Er det "trygt" å bruke den røren nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skulle tro det ja.

 

Er det fett (smør) i røren? Da kan den bli litt mørk oppå, men det er ikke noe galt, bare å røre sammen i såfall.

Skrevet

Å ja, sikkert ikke noe problem :D Sender du noen til Oslo når de er ferdige...? :P

Skrevet

Hehe... Så mange blir det nok ikke, bare en 2-3 lapper på hver unge vil jeg tro. Postgangen kan vel også bli litt vrien, men ellers skulle du fått :-)

 

Ja, ser røren er mørk, ser litt ekkelt, ut, men da får vi hive noen i stekepannen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...