Gå til innhold

elendig.....


sonja86

Anbefalte innlegg

hei:)

 

lurer bare på en ting.....hvor mye smerter skal man ha i magen før man bør ringe lege/jordmor...?

 

har mye smerter nederst i magen,ikke som kynnere men litt verre på en måte,tviler på at d er veer og skjønner ikke da hva d kan være.....

kjenner godt med liv,så jeg tenker liksom litt sånn at da kan d ikke være noe farlig for "han lille" i magen....

 

føler meg veldig elendig om dagen,føles ut som en evig influensa og med magesmerter i tillegg.....

 

litt mye syting her,men måtte bare få d ut og spørre dere om noen råd:) he he....

 

håper alt er bra med alle sammen:) nå er d ikke lenge igjen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Jeg har akkurat de samme følelsene i magen.. får så vondt plutselig at jeg må stoppe opp midt på gaten å gå å sette meg ned nærmeste sted. Dette er visst "normalt". Slike kynnere, eller "falske rier" må en regne med nå de siste mnd. Men skjønner hva du mener, det er kjempe irriterende.. Men ta det uansett opp med jordmoren din.. godt å få pratet litt om sånne ubehageligheter :)

ps mål feberen bare for å utelukke det som et symptom på noe. Jeg måtte det pga fostervannslekkasje..

Lykke til!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

 

Lå selv med intense smerter i magen denne uken. Var på en måte bak fosteret, og bare på den ene siden. Holdt på med dette i 5,5 time. Ble veldig usikker på hva dette var. Er annengangsfødende, så jeg var ganske sikker på at det ikke var veer. Ringte til slutt føden. Fikk beskjed om å komme ned med urinprøve. Det visste seg at jeg hadde kraftig urinveisinfeksjon, men jeg har ikke hat symptomer på dette.

 

Så mitt råd er: ta kontakt med føden eller legen din. Kan hende det er en infeksjon uten at du har merket noe ubehag ellers.

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje er det babyen som driver og åler seg fast ned i bekkenet ditt også?

 

Jeg har også sånne stikk innimellom, hadde det også forrige gang + at det av og til presser så nedover bak, at det kjennes ut som om ungen har tenkt å komme ut gjennom rumpa på meg... ;o)

 

Men, hvis du er urolig, er det bedre å ringe føden/jordmor en gang for mye enn en gang for lite - de kan forhåpentligvis berolige deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! Siden du i tillegg føler deg i elendig form, ville jeg tatt kontakt med jordmor/lege for å sjekke urinprøve og crp for å utelukke infeksjon. Greit å bli i bedre form til fødselen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...