Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Vi skal døpe vårt første barn nestehelg, og er så redd vi har glemt noe viktig. Vi har avtalt dåp med kirken og prest. Vi har faddere. Vi har booket lokalet til festen etterpå. Vi har sendt invitasjoner til gjestene. Dåpskjolen er i boks. Våre antrekk er i boks. Middagen er bestilt. Kaker er bestilt. Pynt og drikke skal kjøpes til uka. Er det ellers noe som hører med til dåp??
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Ser bra ut dette :-) Et par tips: Dåpslue? (Var ikke nevnt over..) Bordkort, dersom det trengs.. Ekstra sett med klær (kan fort være at kjolen blir gulpet ned) Smukk tilgjengelig inne i kirken (kan fort bli litt lenge å vente dersom det er mange som skal døpes). Et pledd dersom det er kjølig i kirken Det var det jeg kom på nå! Lykke til :-)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 toastmaster, taler, underholdning? el kanskje det ikke er vanlig i dåp?
Himmel og hav Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Det kommer selvfølgelig an på lokalet dere har leid, men: - Duker - er det nok servise, glass, bestikk osv, serveringsfat? - serveringshjelp og noen som kan hjelpe til på kjøkkenet? Det kan jo bli litt kjedelig hvis du må stå på kjøkkenet halve middagen. - evt. matallergikere ol?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Har var det masse fine råd, og mye jeg faktisk ikke hadde tenkt på selv! Tusen hjertig takk :) HI
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 for meg høres det ut som om dere har kontroll.. Kom bare på en ting... Godt humør...og slapp av, nyt dagen.... lykke til
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Det skal vi absolutt! Vi regner med at det blir veldig fint, og om noe skulle gå galt så er det ikke krise Tusen takk! Hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå