Gå til innhold

Hmm og hmmm og hmmm !

Anbefalte innlegg

Skrevet

Litt frustrert nå, dette er et typisk "jeg er frustrert" innlegg... så om du ikke liker den type innlegg ber jeg deg forlate området før du rekker å bli irritert hehe !! :P

Sannsynligvis kommer vel tr i morgen. Jeg er snart 2 dager over ikm, hadde positiv test på torsdag, altså 2 dager før ikm, men så testet jeg igår, på selve ikm, og fikk negativ, BLENDA hvit. Så nå tror jeg jo at jeg kanskje kan ha hatt en kjemisk graviditet eller at det bare ikke festet seg av en grunn.

Fikk et "kviseutbrudd" igår, så mensen er vel rett rundt hjørnet. Ikke nok med at jeg får mensen, i tillegg må tante rød melde sin ankomst med masse kviser.

Fadern altså, når man går oppi dette prøvestyret, kunne i allefall mensen ha kommet på den dagen den skal, slik at man slipper å få forhåpninger. Så klart man får forhåpninger når man i 6 pp'er har fulgt med på syklusene sine, jeg temper hver mnd. Og mensen har ikke vært forsinket en eneste gang, så jeg har jo vært heldig. Fått den på dag 26 hver mnd. Jeg er i pp 3 nå, men har en mann som reiser og reiser og reiser, så selv om vi nå har vært prøvere i 6 mnd, har vi bare fått prøvd i 3 av de. Den eggløsningen jeg får nå til mnd blir også borte med reising, så desto mer frustrert føler jeg meg :(

Tok 5 pp'er med førstemann, men da prøvde vi hver mnd også. Samtidig er det mange av dere hvor det tar MYE mer tid, så jeg syter ikke på den måten. Jeg bare har en frustrert dag, positiv test, negativ test, ingen tante rød, men kviseutbrudd. Alt tyder jo på at den hersens tanta kommer, i tillegg hadde jeg korsryggsmerter i en time igår, og merket det litt i dag. Æsj :(

Surt å vite at den kanskje "nesten" satt, men glapp. Naturen har sine måter og ordne opp på, så man får ha respekt for dere.

Håper ikke du som leser nå føler jeg syter mye, jeg er bare litt lei i dag :( Håper vi alle klarer det !!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Surt å vite at den kanskje "nesten" satt, men glapp. Naturen har sine måter og ordne opp på, så man får ha respekt for deN***

Skrevet

Hmm..kan jo hende det var en feil med testen i går da..hvem vet? :) Hvis tr ikke dukker opp synes jeg du skal ta en ny test igjen i morgen :) Eller om to dager...

Skrevet

Ja jeg har bestemt meg for å se ut jobbdagen i morgen, om mensen ikke er der innen kl 15, ber jeg sambo kjøpe meg en CB test, om tr kommer før det, trenger han jo obviously ikke det hehe.

På torsdag brukte jeg CB vanlig graviditetstest, og igår Quick Respons. Jeg bare misliker sååå at jeg merker at jeg har et håp, for da blir det så mye verre. Derfor jeg sier at det måtte vært bedre om mensen bare kunne kommet når den skulle, så slapp man iallefall å bli "dobbel" skuffet om du skjønner ?

Skrevet

hei du:)

jeg la ut et innlegg i går om hvordan min "testperiode" var....

jeg testet nemelig posetiv og negativt om hverandre... når jeg brukte CB fikk jeg svake tynne streker.... men dagen etter kunne testen være helt hvit igjen... sånn holdt jeg på i over en uke!!!!!!!!!

i går testet jeg posetivt både på den digitale og den vanlige til CB....

så nå tror jeg virkelig på at en strek er en strek samma søren...:)

tror du er gravid jeg da!!:)

Skrevet

Det tror egentlig jeg også... Mener jeg har lest også at den quick respons testen ikke er så pålitelig...

Skrevet

Ja vi får se, jeg tester tirsdag igjen om jeg ikke får mensen ut dagen i morgen. Jeg tenker at dette sikkert er en kjemisk graviditet, for da er det jo normalt å teste litt sånn om en annen har jeg hørt. I ditt tilfelle (du som er gravid), så tror jeg så klart det er en ordentlig graviditet :) du har jo fått flere positive nå så. Jeg testet jo negativt senest igår på selve ikm. Huff blir nervevrak av dette.

Ja har jeg også lest pfeew

Skrevet

Lykke til med testings da Mikadimoo :) Oppdater oss her enten eller...mensen eller gravid... Krysser alt for at du er gravid! :D

Skrevet

Takk skal du ha !!! Håper du blir gravid snart også :) Ingen mens foreløpig.

Skrevet

Takk for det :) Jeg temper og tempen min falt noe i dag, så mensen kommer nok i dag eller senest i morgen, blæh !!!

Skrevet

Heiii Mikadimoo!!! Jeg må inn hit å sniktitte litt iblant, hvordan går det med deg? Har jo lest innlegget ditt her nå, og skjønner at du er noe frustrert...huff, så utrooolig kjipt at du først testa positivt, så negativt!! Høres merkelig ut synes jeg. Men ingen mens i sikte enda? hvordan føler du deg? Jeg ønsker deg all mulig lykke til hvis du skal teste i morgen tidlig, mensen har bare å HOLDE SEG UNNA !!!!!! Krysser alt jeg har for deg vennen xxxxxxxxxxxxxxx Mange gode klemmer :o)

Skrevet

Hei du, så KOSELIG at du kom innom =D=D=D

Det går bra med meg, men jeg er som du ser litt frustrert, vet jo ikke om jeg er gravid eller ei, og ikke får jeg testet positivt igjen heller, så da heller det nok på ikke gravid vil jeg tro. Jeg trodde at mensen kanskje kom i dag, men neida, ikke antydning en gang.

Jeg temper jo, du kan se tempen min her: http://www.fertilityfriend.com/home/240742

Der kan du lese alle symptomer etc under.

Jeg tror kanskje jeg har vært kjemisk gravid, eller evtl. at egget bare ikke festet seg. Jeg hadde tenkt å teste igjen i morgen, men nå tenker jeg at jeg rett og slett bare venter å ser, for jeg er rimelig sikker på at tr kommer nå.

Enda bedre spm, hvordan er det med DEG ? :D:D

Igjen SÅ koselig å høre fra deg !

Skrevet

Hei hei:o) Jo med meg går det fint. Er 7 uker på vei idag, men er en del bekymret da...klarer liksom ikke tro på at det er en sprell levende spire inni meg, må se det først, så skal jeg tro det!! Jeg mista jo første gangen jeg ble gravid, og så fødte jeg 3 mnd for tidlig andre gang, så derfor er jeg spent på hvordan oppfølgingen min skal bli denne gang. Legen har henvist meg til ul på sykehuset, men jeg har ikke hørt noe enda. Håper jeg får ul snart. Hvis ikke drar jeg privat. Jeg kjenner så utrolig lite denne gangen!!! Kjente jo masse murringer og stikninger før ikm, men siden har det blitt mindre og mindre. Eneste jeg kjenner er at jeg er veldig sliten og trøtt. Men så har jeg begynt på arbeid for 2 uker siden, og det kan jo være noe av årsaken det også. Vi får se. Har ihvertfall ikke blødd noe, så det må jo være positivt. Gleder meg til jeg er godt over uke 8, sistgang mista jeg i uke 8. Men huff, dette ble jo mest bare syt! ikke meninga...er bare så lite overbevist kjenner jeg, om at dette er i orden... Men det er rart å ikke kjenne seg det minste kvalm, når jeg sistgang spydde som en gris hele dagen... Hvordan er formen din ikveld? Har du en test på lur som du evt kan prøve i morgen tidlig? Har du brukt morgenurin hver gang du har testa? Bruk CB ihvertfall, er det jeg har best erfaring med. Jeg hadde også kritthvite tester med billigtester, men positiv med CB. Ååå, nå ble jeg sååå spent på deg. Håper virkelig det går din vei og at du kommer over til første tri sammen med meg..:o) Kjempeklem :o)

Skrevet

Hei du, kanskje du vil prates på msn ? sender deg msn adr min privat

Skrevet

~LilleKnøtt~: jeg kjenner at jeg selv fikk et lite håp da jeg så det innlegget ditt nå..

jeg testet meg tidlig i forrige uke, mandag tror jeg, da var testen negativ, men jeg syntes å skimte en ultrasvak strek langt inni testen, men regnet med at jeg så syner..

Lørdag morgen testet jeg, da så jeg en svaaaaak strek, den så andre også. men turte ikke å stole på den.

Idag tidlig tok jeg ny test, blendahvit.. Så ingen antydning til strek engang..

Alle har vært med CB..

Å jeg som tenkte kanskje bare kroppen min spiller meg et puss, fikk jeg plutselig et knøttlite håp om at jeg kan være gravid.. For jeg føler meg gravid..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...