anette staiiiiii Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Og i så fall er denne for vågal??? Har dere noen linker til noen flotte kjolesider?http://www.illusion.no/ayanapa-kjole-creme-p35111.html
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Posituren til modellen var iallefall litt for vågal. Var litt vanskelig å se kjolen skikkelig syns jeg. Men om man kan gå i korte kjoler eller ikke kommer jo an på hva det står under dresskode på innbydelsen...
It's all about me Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Det var en fin kjole, men litt for kort foran til bryllup. I bryllup bør de rekke ned til knærne, men mest fy av alt var fargen, det er kun en som får gå i den fargen i et bryllup.
erteposen + 4 Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Fargen hvit går jo ikke, om du ikke ønsker en del negativ opperksomhet:) Er vanskelig å se om den er for kort fremme siden modellen står som en hjulbeint ku:) Om det ikke er en konservativ familie så er lengden helt ok. Tenk hvor mye pupp og hud en ser i bryllup for tiden, da tåler en litt lår.
mamman til to gutter Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg syns knærne +/- er en grei regel i bryllup. Har vært i et bryllup hvor en kom med en kjole som knapt dekte rompa og for å si det sånn, så tror jeg den kjolen ble kommentert like mye som brudens kjole:-(
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 si meg... ehm.. ehm.. fnis.. nej jeg orker ikke kommentere kjolen engang. *grøss*
Vinden blåser Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 du blir nok nedstemt der nei..... vært inne på jkdress.com ?? fantastiske kjoler!!
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #8 Skrevet 2. februar 2009 Det der ser ut som en stripper-kjole. En sexy, vulgær sak de vrenger av seg etterhvert. Den er virkelig fullstendig upassende
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. februar 2009 #9 Skrevet 2. februar 2009 Det er vel ikke en kjole som passer i bryllup!!! Litt vel kort foran og HVIT???? Litt på kanten =)
Himmel og hav Skrevet 2. februar 2009 #10 Skrevet 2. februar 2009 Kort kjole, som i knelang, er greit - hvis det ikke står galla på innbydelsen. Men denne kjolen er feil på såååå mange nivåer: Den er altfor kort, den er hvit, den har en vulgær splitt, og den egner seg rett og slett ikke til den type feiring som et bryllup er. (Jeg ser for meg hvordan du synker ned i en salong under kaffen, og blotter trusa di for halve selskapet). Jeg mener at man i et bryllup skal kle seg til fest, men ikke for vågalt,og man kler seg absolutt ikke for å vekke mer oppmerksomhet enn bruden.
Mamma`n til Lukas & Milla Skrevet 2. februar 2009 #11 Skrevet 2. februar 2009 Hvit kjole går ikke uansett, kjolen var ikke min smak heller.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #12 Skrevet 2. februar 2009 Jeg ville ikke valgt den. Det var ei som kom i miniskjørt i dåpen til jenta mi! DET likte jeg dårlig. Syns ikke det passa seg! Vi andre gikk i bunad eller andre vanlige finklær. Hun gikk også å sutret over at det var kaldt! HALLO, det ER kaldt i oktober! *Måtte bare få det ut!* ;-) Veldig fin kjole altså, men kanskje til en tur på byen eller noe sånt..
brooklyn Skrevet 2. februar 2009 #13 Skrevet 2. februar 2009 Du hadde ihvertfall ikke fått gått med den i mitt bryllup. Likte den ikke, og hvorfor vil man vise innsiden av lårene i et bryllup? Kjolelengden i bryllup, om man skal ha "korte" kjoler bør ligge rundt knærne. OG IKKE HVIT!!!!!!!
serin@ Skrevet 2. februar 2009 #14 Skrevet 2. februar 2009 kjolen var jo rå lekker men seriøst, du kan IKKE gå med hvit kjole i bryllup?! har de andre farger?
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. februar 2009 #15 Skrevet 2. februar 2009 Splitt foran og hvit = fy fy i bryllup
serin@ Skrevet 2. februar 2009 #16 Skrevet 2. februar 2009 agape-brud.no under selskap og ball kjoler har en del fint! litt dyrere, men verdt det feks.http://www.agape-brud.no/img.php?img=1226 og http://www.agape-brud.no/?side=prod&type=2⊂=collections&yr=2008&start=11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå