SolstråleneMine<3 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #2 Skrevet 1. februar 2009 Kom borti enter knappen Hva må man ha av klær til den nyfødte? Og hvor mange av hvert plagg? Er så redd jeg glemmer noe :S Termin i juni, så det blir en sommerbaby
Svale <3 Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 http://www.klikk.no/foreldre/baby/article353017.ece
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Ikke kjøpr altfor mye selv, du kommer sikkert til å få mye. I hvertfall i str 62, jeg fikk omtrent full garderobe i den størrelsen til mine ;-) Selv har eg kjøpt inn/arvet til å ha ca 6-7 bodyer i str 56 og 4-5 sparkebukser, 2-3 myke bukser, 3 pysjamaser og 2-3 par sokker, 1 "kjøredress" (tynn til han som kom i juni, tykkere til de som var høstbarn). Var vel det jeg hadde av klær i den størrelsen og det holdt rikelig. Siden det er sommerbarn ville jeg hatt halvt om halvt med kortermede og langermede bodyer. I tillegg synes jeg tepper er et must, enten helseteppe eller et strikket et i myk babyull. Er mye lettere å regulere varmen på babyen med et teppe enn masse klær. Nyttig i bilen også :-)
Lucia77 Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Mest sannsynlig kommer du til å få et lass av klær i gave, så hvis du har litt i de minste størrelsene kan du kjøpe etterhvert. (Send faren el bestemor på shopping om du ikke orker selv når babyen er født)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå