lego Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg merker ikke noe hikking fra babyen... Burde jeg ikke gjøre det da tror? Husker at med førstemann merket jeg hikking flere ganger i uka, men denne gangen har jeg ikke merket noe til det i det hele tatt. Er i 30+2 i dag. Er det for tidlig? Eller kan det være fordi morkaken ligger foran på magen at jeg ikke merker noe? Eller er det noe galt med ungen?
elikatt -mamma til 4- Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Noen babyer hikker ikke, eller veldig svakt eller sjeldent, så det er nok ikke noe galt! Jeg kjente hikking fra uke 20, og har morkaka liggende forran. :-)
lego Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Ok, da tenker jeg ikke noe mer over det. Bare enda en ting som ikke er som i første svangersakp...
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har heller ikke oppdaget hikking denne gangen, men begge de to andre gangene hikket fosteret til stadighet.
elida08 Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 jeg er 38+4 og min lille baby har bare hikket en eneste gang, og det var sist mandag.... Var tilfeldigvis på kontroll akkurat da, så jeg fikk vite hva som skjedde. ble helt fra meg for hva som var gale med babyen da det skjedde, for hadde jo aldri opplevd noen sånne rare bevegeser før:) så tror ikke det har noe å si å si om babyen din ikke har hikket enda:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå