Gå til innhold

Kjønnsvorter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om det er det jeg har men vet ikke... Har liksom to utvekster i huden der nede, men litt på siden.. Det er ikke noe plagsomt, klør ikke, er ikke vondt el noe..

Hvordan kan man bli kvitt det? Går det an å kjøpe sånn greie på apoteket så man "fryser" de vekk sånn som man gjør på hånda?? (Siden det ikke er i noen åpning, men på siden)

Noen som vet?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hadde det samme da jeg gikk gravid, det forsvant rett etter fødselen. legen sa det var hormonelt, og at det ikke var noe vits i og fjerne de når de ikke var plagsomt. Snakket med gynekologen min et par år etter, og hun trodde det ikke var vorter engang. man kan hos gynekolog ta på edikksyre, om de da blir hvite, er det vorter.

jeg synes ikke du skal gjøre noe med de selv!!

gå og få de sjekket heller.

Skrevet

Tror du må til lege gitt, jeg fikk resept iallefall.. Tryggest det ;)

Skrevet

har akkurat det samme som du.. utvekstene mine ligger helt ytterst i de ytre kjønnsleppene. Skal få legen min til å se på de, syns det er litt flaut selv om det virker vanlig å få sånne i svangerskapet :(

Skrevet

jeg var hos legen i dag med mine to utvekster. Det var ikke kjønnsvorter, men åreknuter :) e visst ganske vanlig å få slike sent i svangerskapet, pga trykket.

Skrevet

Hvis det er kjønnsvorter så må du få resept av legen din. IKKE smør på sånn du får kjøpt på apoteket!!!!

Men ikke noe sikkert det er vorter da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...