jentasidet Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei! Er det noen mødre fra Oslo området som fikk barn da de var 17 eller yngre, her?
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 jeg er fra drammen og fikk barn rett før jeg ble 17..
♥kinemor19og lille oliver Skrevet 13. februar 2009 #3 Skrevet 13. februar 2009 er fra lørenskog da, men fikk når jeg var 17:)
3barnsmor :) Skrevet 21. februar 2009 #4 Skrevet 21. februar 2009 jeg er fra nittedal og fikk når jeg var 21
Gjest Skrevet 25. februar 2009 #5 Skrevet 25. februar 2009 Jeg er 17 fra Oslo.. Har en liten gutt på 4 mnd
mamsen og ML+litenimagen Skrevet 26. februar 2009 #6 Skrevet 26. februar 2009 jeg er fra bærum, fikk første når jeg var 19(nesten 20) og er akkurat blitt 22 når nr 2 kommer.
Tøvsjura Skrevet 26. februar 2009 #7 Skrevet 26. februar 2009 er fra oslo og fikk min første da jeg var 17,5 nå er jeg 20 og fikk mitt 2. barn for 1 mnd siden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå