Gå til innhold

trenger hjelp ang EL

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan merker dere at dere har EL??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Stikninger i sidene, hvor eggstokkene ligger, murringer, seigt og blankt slim(i utfloden) og positiv EL-test om jeg har tester liggende. Ikke alltid jeg kjenner det like godt, og noen ganger tar jeg faktisk feil av symptomene, men det vet jeg jo kun om jeg også har brukt EL-test!

les masse om dette på www.pernille.info

Lykke til i jakten på EL!

Skrevet

Ingen symptomer overhodet!

Skrevet

Jeg har prøvd i flere måneder ved hjelp av tellemtoden så kom jeg over en fantastisk nettside, men finner den ikke igjen slik at jeg kan linke den. Tror muligens det var på You Tube.

Din syklus er på ca 28 dager, men ikke bry dem om den er på 48 dager. Greia er at du må ltte til tegnene kroppen gir deg, og jeg lover deg de er tydelige hvis du bare vet hva du skal se etter!

Dag 1-5 ca, har du mensen. Dag en er første dag i syklusen din.

Dag 5- 10 er du helt tørr, det vil si ikke noe utflod.

Dag 10-14 begynenr du å bli våt, dvs mer utflod. I slutten av denne perioden ca dag 14 har du eggløsning, da kan du tom ha litt blod da egget løsner. DA er du fertil! Men trenger ikke vente på noe blod, ikke alle er like sensitive.

Vil du være enda sikrere på å bli gravid, sørg for at sæden somkan lever opptil 72 timer ligger klar og venter på egget ditt.

Ikke bry deg så mye om dag ditt og dag datt, følg din egen syklus. Men jeg fulgte dette og er nå gravid!!!!! Jippi!

Kan seriøst ikke bli lettere når man vet dette, at jeg ikke visste dette før! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...