Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Her ser vi barna stabbe rundt med den ekle, illeluktende saggebleien. Hjelper lite å ha pene bukser og klær, når den digre bleien synes så altfor godt. Lavmål!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Alternativet er kanskje eklere eller?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Men herregud, må lære opp ungen til å gå på DO, da vel! Jeeez!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 spørs jo litt på hvor gammel du mener ungen er da! synes du at en baby på 2 måner skal lære det også? -blir litt vanskelig det ja.. skjønner ikke hva du mener jeg.. eller du er her kanskje for å terge opp folk? DET er lavmål!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Ja selvfølgelig, her i huset holder vi ungen over doskåla, ingen bleie her nei! Kun de første ukene. Etter noen mnd er det rett og slett stygt med bleie! Nei, takke meg til at babyen min ser ut som folk.
Myrsnipa-med1blå&2rosa Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Vet at dette er et tulleinnlegg men jeg må bare si at jeg synes de er så fantastisk søte med bleierompene sine. Adrian her på 10 mnd går rundt omkring her etter møblene og veggene har verdens fineste brede bleierompe gange!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Applaus til deg som skjønte det. Dette var ment som en parodi og et svar til innlegget om at barn med smokk ser idiotiske ut. Hilsen hi som synes barn og babyer må få bruke både smokk og selvfølgelig bleie:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå