Gå til innhold

Hjelpe meg, jeg falt!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig skulle jeg senke skuldrene litt og komme inn her på 2 trimester... Var på tur i sted, og fallt i en bakke på vei nedover. Fallt så lang jeg var, men traff heldigvis på siden. Har slått yttersiden på låret opp mot hoften og den ene armen. Er helt mørbanket! tror hodet fikk seg en liten dult og. Falt heldigvis ikke mot magen, så håper alt er bra der inne... Nå synes jeg bare synd på meg selv her, og er selvfølgelig bekymret igjen...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom du nett er kommet inn på 2. tri. så har du nok svært lite å bekymre deg for. Barnet er lite og ligger godt beskyttet inni deg. En jeg kjenner var kommet inn i andre tri. Hun falt 4 meter rett ned i mørket (de var på skitur), brakk lårbeinet og ventet 5 timer på å bli hentet og fraktet til sykehus. Barnet hadde det helt toppers det. Ingen fare. Det sa legene også. Barnet var nemlig så lite, og lå så trygt og godt, at det ikke merket noe.

Hadde hun vært i tredje tri. derimot, hadde det vært mye mer å bekymre seg for.

Skrevet

Huff.. Synes det er så fryktelig mange gravide som faller på glattisen.. Hvorfor er det sånn? Man faller aldri ellers, og så blir man gravid..ops, så faller man.. Får man dårligere balanse eller noe?

Lille baby er meget godt beskyttet inni magen din, så det har nok gått helt fint :) Er du veldig bekymret kan du bare ta en tlf til legevakten for å høre hva de synes..

Skrevet

Hei

Skjønner du er bekymret, jeg fallt for 2 uker siden, rett på baken.

Slo meg så ille at legen sykemeldte meg i 4 dager.

Men en ting skal du huske, babyen ligger på den tryggeste plassen, det er ikke farlig å ramle, det som er farlig er bil krasj i siste del av sv.skap. Slapp av og kos deg du nå og stell godt med deg selv:)

Skrevet

Takk for at dere beroliger meg:) Tror nok og at det går helt fint, men blir så lett engstelig...

Kan ikke engang skylde på at det var glatt ute, snublet rett og slett i mine egne bein! Prøvde heldigvis å gripe etter vognen som mannen min holdt, derfor falt jeg nok på siden og ikke på magen...

Ungene syntes det var litt rart at mamma var den som gikk i bakken og trengte plaster og måtte blåses på ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...