Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei! Jeg har vært gift med mannen min i 5 år nå, vært sammen i 11 og har 2 barn sammen. Er veldig glad i han men er redd for helsen hans. Han var ganske stor når jeg ble sammen med han, men nå er han enorm. Han har gått opp 30 kg og blitt rett og slett feit. Dette resulterer i et helt elendig sexliv.. orker ikke tanken på å ha sex med han stakkar. Har prøvd å snakke med han og forklare han at han bør ta vare på helsen sin, men til ingen nytte. Han dytter i seg sjokolade og øl i helgene, og spiser mye feit mat. Jeg er stikk motsatt. Liten og slank, bryr meg om kroppen min og hva jeg dytter i meg. Hjelp meg!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Prøv å få ham umyndiggjort. Tror det skal være ganske enkelt med slike feite slasker som ingen orker å ha sex med. Søk om tvangsvedtak angående lås på kjøleskap og skapdører. Tving ham til å trene. Dette klarer du! Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Det er nok ikke så lett å slanke en som ikke vil. Men du kan jo sette deg ned med han å si at du er oppriktig bekymret for helsen hans. Finne litt faktastoff. Foreslå at dere går en tur sammen et par ganger i uka til og begynne med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå