*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Bebisen min har lagt seg på tvers.. Å den har lagt sånn i hele natt og hele formiddag og strekt seg.. Jeg kan se hodet og rumpen på sidene på magen når han stekker seg. Og det er skikkelig vondt.. er det mulig å få han til å innta en annen stilling eller er det noe man trenger hjelp til? Jeg har prøvd å masere og stryke litt på magen i håp omat han skal flytte seg litt men han nekter.. Noen med noen tips?
venter barn nr. 3 (har født) Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Tror ikke jeg hadde turt å flytte på han på egenhånd. Hadde nok gjort som deg å massert litt etc. i håp om at han skulle forandre stilling. Hvis du føler han MÅ snu på seg ville jeg kontaktet jm eller lege å spurt de om råd.
*Trollmor* fikk en gutt <3 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 Jahvis han ikke har snudd seg eller funnet bedre stilling til i morgen tror jeg jeg må gjøre noe.. haner vist en sterk liten fyr han er, så det er fryktelig vond å ubehagelig.. kan de sitte fast?? for det virker som han ikke sover i det hele tatt. bare sparker og sparker..(akkkurat somhan flytter seg bitte litt til siden for så og ende opp påsamme sted igjen.. Merkelig det der.. jeg har ikke opplevd det på de to forige svangerskapene mine..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå