ble_mamma_6august 09 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Er i 14ende uke Syns å kjenne liv allerede nå. Veldig sjeldent, men kjenner at noe beveger seg der nede Er det mulig at det kan være babyen? Livmoren har kommet godt over skambeinet. noen andre som har opplevd dette så tidlig?
¤mitzi¤ Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Hei hei I mitt forrige svangerskap kjente jeg iv i uke 15. var første gangs fødende, og d er visstnok tidlig å kjenne d da. Men ettersom ukene gikk og jeg kjente mere var d ikke tvil om at d var liv jeg kjente i uke 15. Så d er ullt mulig
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Ja, det er mulig :-) Jeg kjente liv i uke 13 med førstemann, i uke 12 med andre, uke 11 med tredje og i uke 13 med denne (altså for noen dager siden). Vet ikke hvorfor noen kjenner så tidlig og andre mye senere, men vil tror det har med hvor følsom man er der nede, hvordan man bærer barnet, hvordan babyen ligger osv.
ble_mamma_6august 09 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 jeg tror hverfall ikke det bare er ønsketenking noe er det hvertfall
Onna Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Jeg er i uke 13 og jeg kjente noe i dag. Det kan ikke ha vært noe annet. Det var ikke sterkt, men som du sier, ingen ønsketenking.
lille_spira Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Kjente det for første gang for noen dager siden, er snart 16 uker Det kjennes ut som noe forsiktig killer meg på innsiden av magen, varierer litt hvor i magen. Jeg har åsså kjent noen forsiktige dunk, og er overbevist om at det er den lille. Nå killer det i magen hver dag, og en dag i mange timer i strekk Har ikke vært gravid før og noen ser ut til å ikke helt tro meg og sier det er vanlig å forveksle det med luft. Men jeg kjenner ei som også kjente det før hun var 4 mnd på vei, med den første. Jeg kjenner det mer og mer tydelig at den beveger seg og det er herlig å vite
Mamma_til_isabella Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Jeg også tror jeg har kjent liv. Kjenner det spesielt på kvelden.Kjennes ut som sommerfugler...og det kommer i fra der hvor babyen er...for jeg har sjekket med doppler hvor den ligger og det stemte med bevegelsene:) er forresten i uke 14
ble_mamma_6august 09 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #8 Skrevet 3. februar 2009 det er så spennende
Lilli med småtrolla Skrevet 3. februar 2009 #9 Skrevet 3. februar 2009 åh, så spennende! Jeg satt å dulla med magen, da jeg kjente et lite dytt inni magen! For godt til å være sant, er jo bare 13 uker på vei! Jeg har aldri kjent lignende før, men tørrte ikke helt å tro det =) Så gøy å høre at det ikke er umulig!
ble_mamma_6august 09 Skrevet 3. februar 2009 Forfatter #10 Skrevet 3. februar 2009 mange mener det er umulig så tidlig. men det har med hvor følsom man er.. ikke alle er lik Jeg vil tro det er lille babyen min
Mamma_til_isabella Skrevet 3. februar 2009 #11 Skrevet 3. februar 2009 Snakket med en jordmor som sa man kan kjenne bevegelser fra uke 13....så det er nok det vi kjenner jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå