Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Barnet mitt blir ett år snart og skal ha barneselskap. Er det vanlig å kun invitere barn på samme alder eller ber dere barna til venninnene deres som også er eldre?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 til 1 års dagen ba jeg kun familiemedlemmer. Begynte med barnebursdager til barna da de var 3 år og da ba jeg barna til venninner etc. også de som var litt eldre. også hadde jeg familieselskap en annen dag. Nå går de på skolen og da ber jeg kun klassekamerater i barnebursdagene ellers blir det altfor mange barn.
camilla^ Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Mine barn ber de som de selv vil invitere, noen estreksjoner må settes siden det til tider kan bli vel mange de vil be. Selv hadde jeg ikke så mange i samme årskull som meg i mine bursdager når jeg var liten. De fleste jeg lekte med når jeg var liten var eldre enn meg, opp til 5 år eldre. Så ser ikke noe problem om mine barn skal invitere noen som er eldre eller yngre enn seg. De skal få lov til å be de som de selv vil be.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Har hatt familie (og da har dt vært søskenbarn i alle aldre), og noen nære venner. Har ikke hatt spesielt barnebursdag enda (blir fem nå) og mulig vi gjør det i år (eller venter til begynt på skolen)
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Kommer jo an på... Kjenner du mange med 1-åringer(rundt om 1 år da..) holder det vel å ha bare dem, evt. at de med flere enn det ene barnet kan ta md seg søsknene om dere er gode venner. Vi kommer ikke herfra, har ingen familie her og kjenner ikke særlig mange, så jeg inviterte de 3 jeg kjenner her med små barn, de som vi har truffet en del det første leveåret hennes. Var til sammen 4 barn(på 1år, 11 mnd, og 2x 9,5 mnd), og det var akkurat passelig, synes jeg.
serin@ Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Aldri vært i 1 års barnebursdag så aner ikke! Her begynnte vi på 4 årsdagen, da var det barn i alderen 2-6 år Venniner sine barn og fra barnehagen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå