MegOgSkjønningen Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei. Har problemer med at jeg har for lite eggløsingsslim Er det noen av dere her som har brukt grapefruktjuice og/eller hostesaft og faktisk merket noen forandring? ser det er mange som anbefaler det, men kjenner jeg er litt skeptisk..
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Jeg prøvde å drikke grapefruktjuice en pp, men merket ikke noe forskjell. Like lite som før. Men, har jo hørt om noen som faktisk har merket en forskjell. Det skader jo ikke å prøve
Gurine og gulla Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 jeg har prøvd hostesaft denne pp jeg inbiller meg at jeg har hatt mer el slit i hvertfall:) blir spennende å se om 2 uker om det virker:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Hehe..el slit..ej slim..
Gurine og gulla Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Hehe...den så jeg ikke...hehe:) jaja:)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 En enkel skirevleif... :-P
Tingeling27 Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 jeg har gått på hostesaft denne mnd, og føler at jeg har litt slim...men vet ikke om jeg bare inbilder meg at det er mer hehe
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #10 Skrevet 1. februar 2009 Jeg var også litt skeptisk, men tenkte at det ikke kunne skade å prøve... Så jeg tok hostesaft i 5 dager før EL og èn dag etter. I dag testet jeg positivt, 5 dager etter IKM...! Vet jo selvfølgelig ikke om dette var utslagsgivende, men man kan jo aldri vite...! Lykke til !!!!!!!
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 1. februar 2009 #11 Skrevet 1. februar 2009 Oi, spennende å høre om Jeg har tenkt til å teste hostesaft om det ikke klaffer denne pp'en... Det skader jo ikke
lindynatt Skrevet 2. februar 2009 #12 Skrevet 2. februar 2009 Tenkd ere om jenter hvis hostesaften gjør slimet nedentil mer flytende og bedre, hva skjer om slimet I livmoren som skal ha en tjukk og spesiel fin konsistens slik at et befruktet egg skal kunne feste seg? Borkastede penger og fremdeles ustyrtelig morsomt at denn myten holder seg. Hvordan vet dere at dere har for lite EL slim? Har legen sagt det? I tillegg bør man jo tenke på at slimet har en funksjon, det skal være med på å stoppe svake sædceller.. Hvis man virkelig har prlblemer med at sædcellene ikke overlever i slimet, må man bruke inseminasjon. Kun legen kan finne ut av dette (og det er søren meg en av de flaueste undersøkelsene jeg har vært med på) undersøkelsen fungerer slik: Du nærmer deg EL, har sex med din mann/sambo og tropper deretter opp hos gyn, forteller du hadde sex og han sjekker om han finner levende sædceller i livmorhalsslimet. Ehhhh sier bare jeg Grøsse rnår jeg tenker tilbake på det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå