Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 http://www.tvnorge.no/Aktuelt/Nyheter/4717063 Tydeligvis mange flere enn meg som har dårlig erfaring..... selv om jeg var på avdelingen i Oslo.
mamman til to gutter Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Vi var i Oslo og var veldig fornøyde, så det er nok litt tilfeldig hvem som har tatt ultralyden. Leste en del om det på Bim før vi bestilte time og jeg syns det virket som de fleste var fornøyde da. Det eneste problemet var at den ene legen var syk en stund og da måtte de avlyse en del timer, så vi fikk først time i uke 31 pga det, men fikk heldigvis fine bilder likevel.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Selvfølgelig er man fornøyd når alt tilsynelatende er bra. Mange er fornøyde med den legen jeg var hos også. Tviler vel på om du hadde vært like fornøyd hvis han hadde gitt ungen din en dødelig diagnose og sendt deg hjem alene med en henvisning til et offentlig sykehus. En diagnose som 2 lange uker senere viste seg å være fullstendig feil.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå