lego Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Ja det var det jeg trodde se. Måtte bare forsikre meg... *hihi*
Hildemor fra vest Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Gubben kom hjem lettere fortvilet etter å ha vært i fjøset idag. Han hadde dessverre ikke fått ordnet med morsdagspresang. Han har vært syk i flere dager. Han ble veldig lettet da jeg sa det var neste søndag!
kokko Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 forventer dere å få noe på morsdagen? det jeg forventer er at maen setter seg ned med ungene og lager en tegning til meg (skjer skjelden) forventer ikke at jeg skal få en kjøpe gave... men selvsakt så tar jeg i mot det med åpne armer:) men jeg har ikke tenkt å nevne den dagen til maen, vi får se om han klare å huske det selv. Han blir vel minnet på det av butikkene rundt her
Hildemor fra vest Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Forventer og forventer. Synes det er koselig å bli husket på .Året har så mange hverdager så synes det er viktig å vise hverandre at man setter ekstra pris på hverandre slike dager. Trenger ikke være dyre gaver men en liten oppmerksomhet synes jeg er koselig. Et år fikk jeg en konvolutt med forskjellige skrapelodd og et annet år en bukett med roser. Far og ungene lager god frokost og vi har gjerne litt ekstra kaffemat;-)
fox`y Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 samboern min er i venesia i 2 mnd så forventer absolutt ingen gave. men en opprigning på dagen har jo vært hyggelig:) tegninger fra gutta får jeg nokk:) de er glad i å tegne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå