Gå til innhold

Mannfolk og alkohol....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor ikke mennene kan lære en gang for alle...

når skal de bli ferdige med det fjortisstadiet når det kommer til drikking???

For det første så skal de jo ALLTID komme hjem!

Det å overnatte hos kompiser er det samme som å be om trøbbel...

hvis de er voksne nok til å dra ut på byen så er de pokker meg gammel kom til å komme seg hjem også..hvis ikke skal de bare droppe det...

og når skal de lære seg at det mann å drikke og kose seg uten å være fyllesyk dagen derpå???

er man dårlig dagen derpå har man drukket for mye spør du meg...

Og det går an å være ekstra søt og flørtat mot kona si før de drar ut slik at kona sitter med en selvsikkerhet uten like på at mannen viiirkelig elsker henne..og det til tross av at de ikke har hadd sex på flere måneder...

og når mannen da har kommet seg til sammenkomsten eller ut på byen så går det an å sende en melding hjem iblandt (gjerne med en times mellomrom) bare for å si at man savner vedkommede som sitter hjemme..

og at man skulle ønske at vedkommede var der hun også!

Selv om at det ikke er alltid kan eller ønsker å bli med ut på byen så er det godt å føle seg ønsket og elsket!!

og må bare påminne om regel nr en..man kommer ALLTID hjem!!!!!!

ALLTID ALLTID ALLTID!!!!!!!!!

Og ligger du resten av natta over doskåla så er det fullstendig lov å be deg vaske badet og doen dagen derpå etter at du har støvsuget....

Man er to om et forhold og man er to om å få barn....

Selv om at man er ute på byen så er forholdet og barna der dagen derpå..og man skal kunne være like mye med på leken søndags morgen som man kunne om lørdagen...

Gretne, fyllashuke og kortluntede dagenderpå-folk har jeg null sympati ovenfor...det går an å kose seg en kveld uten å være på stupfylla som en annen 14åring!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heldigvis gjelder ikke dette alle menn... ;0)

Og du skriver i overskriften "Mannfolk og alkohol"... Det scenarioet du beskriver her kommer nok ikke av alkoholen, men holdningen og oppførselen til mannen. Ikke akseptabelt!!!

Skrevet

ja,er nok det...

fant ut at overskriften var litt dårlig egentlig...

men problemet oppstår jo som regel når det er alkohol i bildet..gjerne mengder av alkohol...

og er ikke min egen mann jeg sikter til altså...

men virker som at det hver eneste helt er noen her inne eller på BIM som er regg og gråter pga mannfolk som ikke svarer på telefonen og ikke har komet hjem etter en fuktig natt...

Skrevet

øhhh.. dette kan jo gjelde kvinnfolk og det her da.

Det er ikke bare mannfolk som liker og ta seg en fest.

Skrevet

som regel er det mannfolk som ikke kommer hjem på natta!

har ennå til gode å lese at jenta ikke kom hjem pga hun lå over hos ei venninne......

er så glad jeg ikke har en slik mann som ikke kommer hjem etter en fest!

de er lite voksne må jeg si.....og dere som har en slik mann som ikke kommer hjem viste nok det når dere ble sammen med han ville jeg tro??

Skrevet

det var derfor jeg startet å omtale fyllasvinet som en "vedkommede" hehe....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...