Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Nå har jeg fått den berømte influensaen.. Jeg hater og være syk. Har t.o.m tatt vaksinen. Vet ikke hvordan jeg skal klare dette. Går her med nesten 40 feber og 4 små unger og ta meg av. Har spurt både mamma og barnefar om hjelp,men de kunne ikke. Håpe jeg blir fort frisk da:-( Tatt masse paracet nå da.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Ring helsestasjonen og be om hjelp, de kan kontakte hjemmesykepl el i kommunen. Du er jo nødt til å ha hjelp hvis du blir sengeliggende i ei uke. Du kan få en assistent som kan være i huset og passe ungene ol. God bedring
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Går det an og få hjemmehjelp da altså?
PAVEEL Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 å herregud! du har min dypeste medfølelse!! de bør ha det jævlig travelt mamman din og bf hvis de ikke har tid til å hjelpe deg i en sånn situasjon. stooor klem! hilsen ei som "bare" er alenemor til 3 m farrang.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Takk:-) e mye jobb jobb, mamma har 2 jobber så jeg skjønner at hun ikke får det til. Savne noen trofaste barnevakta når sånt skjer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå