Gå til innhold

Til alle alenemødre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må bare få sagt at jeg virkelig beundrer dere for at dere klarer alt på egen hånd. Jeg er selv gift og har en baby på 7 mnd, og jeg synes at det er hektisk nok i perioder selv om mannen min hjelper til så godt han kan. Nå har både jeg og ungen vært forkjøla i nesten en uke, og jeg kan ikke skjønne hvordan jeg skulle klart meg uten mannen min. Så jeg må si at dere er kjempetøffe som klarer dere alene.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Denne må jeg bare henge meg med på! Synes det er utrolig slitsomt med barn, og har ofte tenkt på dere som må klare alt alene.... Dere gjør en kjempejobb!! : )

Skrevet

denne takker jeg for i dag! med lillebror på 2,5, lillebolla på 3 mnder og meg selv som har fått farrang føler jeg at jeg må være litt supermamma! storebror på snart 5 kommer hjem i dag, og er vel bare å forberede seg på at han får det og......

Skrevet

Kjempe koselig å få litt skryt! =)

Sitter her med en på 3 uker- og en på 3 år,alene! 3åringen har vært syk i en uke, og den på 3 uker har hatt mye luft i magen= hyl,dag og natt!! Ingen pappa som vil hjelpe til! Han vil bare ha kosen! Men, det er så godt å vite at det går over! Luftsmertene går over, det samme gjør influensaen til 3åringen! =) Dere må ha en fortryllende søndag! ;)

Skrevet

Henger meg på denne jeg også! :) All äre til dere! Har en på 18 mndr og har hatt omgangssyke i en uke nå, vet ikke hva jeg hadde gjort uten mannen min! Vårt lillegull har også värt krevende mht sövn og det har värt slitsom, så det er utrolig hjelp å ha noen ved min side..

Beundrer dere virkelig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...