Gå til innhold

Barnehage - bag

Melkekua +3 rosa ulldotter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når dattera mi skal i barnehagen sender jeg med en sekk med skift, matpakke og tøfler. Men til alt av vintertøy og ekstra sko o.l. har vi en ekstra gym-bag ved siden av. Jeg synes den er så upraktisk og liten, så da lurer jeg på hvordan dere gjør det? Hva slags bager/sekker har dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En sekk med ekstra innetøy, bringes frem og tilbake ved behov og alltid hjem i helgen. Har en kurv på plassen hennes som alltid har et minimum av skiftetøy i. Tas ikke med hjem i helgen.

Utetøy tar vi under armen, sko og støvler i pose i sekken med skiftetøyet i. I gangen har hun enda en kurv med regndress, luer, votter og andre ute-småklær.

Skrevet

Skift har jeg liggende i bhg, innesko ligger i bhg, og matpakke har kun hsn ene med 2 ganger i uka, når de skal på tur. Ellers får de alt av mat i bhg.

Vinterdressene ligger også i bhg, så lenge jeg ikke vet at vi har planer på ettermiddgen og de skal brukes selvfølgelig. Da tar jeg bare det med i en pose rett og slett...

Fleece/ ull tøy liggger også bare i bhg, men gjør samme som med dressen om det trengs...

Skrevet

Har sekker til de hvor de ligger skift og ull/fleece. Sekken taes med hjem etter behov. Matpakke har vi ikke med da de får all maten i bhg.

Dressene henger i bhg, men taes med hjem på fredager og ellers når det trengs. Sekkene taes også med hjem på fredager.

Skrevet

Jeg tar nesten ingenting med frem og tilbake. Hun har skiftetøy, sandaler, votter, utedress og regndress i bhg. Så det som tas med hjem er det som må vaskes og da tas nytt tilbake. Det hender jeg tar utedressen hjem i helgene, men jeg har en ekstra hjemme også.

Ellers går hun i de skoene og den lua som hun bruker ute i bhg. Vi har derfor bare en sånn barne-bergans-sekk til å frakte mat i og evt skiftetøy.

Skrevet

Har kun en liten sekk med matpakke med frem og tilbake. Alt av uteklær og skifteklær ligger i barnehagen hele uka. Tar selvfølgelig med møkkete klær hjem i løpet av uka, men det er sjeldent mer enn at det får plass i den lille sekken. I helgen har jeg med utetøyet hjem og da bruker jeg et kiwinett i tillegg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...