Silje_33 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei! Jeg tror at i noen tilfeller så er gresset grønnere på andre siden, selvom det kanskje er et fåtall historier. Er det noen som vil dele slike historier hvor gresset faktisk var grønnere på andre siden?
Joikaboll@ Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Jeg har en historie som tilsier at gresset er grønnere på den andre siden. Har hvert det i snart 7 år nå :-) Og gresset er fortsatt grønt Bak meg har jeg et 10 års *avogpå* forhold, gift og 2 barn, eide bolig og alt som hører med.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Gresset var skikkelig mye grønnere her også, gikk fra samboer og forlovede for han jeg nå er gift med. Det angrer jeg ikke et eneste sekund på.
Silje_33 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 1. februar 2009 Det er godt å høre at det finnes håp - når man har prøvd alt med den nåværende ektemannen. (Har 2 barn med han)...
Trouble Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Her var iallefall gresset grønnere I 5 år var jeg sammen med far til mine to eldste, den siste tiden av og på for jeg ville jo så gjerne at det skulle fungere...men pakket til slutt bagen og dro med de to små (vi var gift, skulle bygge og hele pakken). Nå i dag skjønner jeg ikke at jeg ikke dro tidligere, har det som plommen i egget med sambo Angrer ikke ett sekund på at jeg dro, selv om det var hardt både for ungene og meg i begynnelsen... !
Mama,sunshine-kid og lillesøs Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Ja! Var gift med ett barn og det var et elendig forhold. Hadde nok gått fra hverandre uansett, men jeg traff en annen mann og det satte fart påd et hele. Snart 3 år siden og jeg har aldri angret! Nå er vi gift og venter barn. Tror exen min også har det bra med ny kjæreste, selv om han hadde det vanskelig i begynnelsen. De kom som julekvelden på kjærringa, selv om han var utro etter noter....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå