Gå til innhold

ER gresset grønnere? Noen som vil dele "suksess"historier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg tror at i noen tilfeller så er gresset grønnere på andre siden, selvom det kanskje er et fåtall historier. Er det noen som vil dele slike historier hvor gresset faktisk var grønnere på andre siden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Beklager, men det er ALDRI grønnere på andre siden når alt kommer for dag. De godtar og klarer ikke løs ungene våre til slutt og alt blir ødelagt.

Så glem det.. vær der du er!

Skrevet

Ja, hos meg var gresset mye grønnere.. Ble sammen med en jente for en del år siden, ikke fordi jeg var særlig forelsket, men fordi det føltes riktig den gangen. Jeg var et rotehue, hun hadde orden i sysakene og fikk strammet meg opp. Samlivet gikk sin gang, og hverdagen var en suksess. Bare en ting som manglet... SEX! Likevel giftet vi oss, bygget hus og fikk et barn.

Skjønte hvor feil jeg hadde tatt da jeg møtte min nåværende samboer. Ble stormende forelsket og ble kjent med en jente som faktisk ville ha sex med meg. Vi har holdt sammen noen år nå, og jeg har aldri følt et snev av anger for at jeg forlot min heller kjedelige kone for denne flotte jenta.

Blir forholdet for forretningsmessig, så er det en saga blott.

Skrevet

Ja, det var godt å høre at det kan bli bedre. Jeg er tilhenger av uttrykket: Gresset er ikke grønnere på andre siden, men der du vanner. Noen andre her inne skrev dette.

Jeg vet at det selvfølgelig blir vanskelig når det er barn med i bildet, men sånn er det jo når man er over 30. Og de fleste man møter har jo barn, sååå... DET er noe som følger med på kjøpet selvfølgelig.

Skrevet

Jeg er nettopp forlatt av samboer pga at han har møtt en annen, bedratt meg siden jeg var 3 mnd på vei...... Vi har to barn sammen, den minste bare noen uker.... Min "X-to be"s nye flamme har også to barn...

Jeg håper ikke det er grønnere på den andre siden. Det unner jeg dem ikke......

• 1 måned senere...
Skrevet

For mannen min var gresset helt klart grønnere på andre siden. Han var gift med en dame som ikke gjorde annet enn å trykke ham ned, de hadde et fryktelig dårlig samliv. Mannen min og jeg har vært sammen i 10 år nå, livet vårt er ikke rosenrødt til enhver tid, men vi kommuniserer godt og respekterer hverandre i tillegg til at vi har en ganske lik innstilling til livet. Er man fundamentalt forskjellige som personer tror jeg det er veldig vanskelig å ha et langt liv sammen.

• 2 måneder senere...
Skrevet

For meg var gresset definitivt grønnere på den andre siden, men det var nok fordi jeg fant en mann etterhvert som ikke tråkka meg ned i søla og drev med psykisk terror. Så for meg var gresset definitivt grønnere her, kanskje fordi jeg har en mann jeg liker, hehe- og han liker meg.

Men det skal mye til før jeg bytter ut han jeg har nå...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...