Positiva Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hvordan går det med deg, vennen? Er så spent på ultralyden din! Så ingen innlegg fra deg da jeg scrollet gjennom,... Har ikke orket å være her inne- har vært deppa og forberedt på det verste, men nå har jeg litt håp igjen. Til å bli gal av dette her. (Les mitt siste innlegg på `6+4 ingen hjerteaktivitet....` hvis du vil ha update...)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå