Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Sønnen min går på weifapenin mot halsbetennelse. Han startet på den forrige lørdag. Men han har spist dårlig omtrent hele tiden, selv om han går på antibiotika. Han har gått på flere sånne kurer, å matlysten pleier å komme raskt, da hevelsen i halsen går fort ned på antibiotika. Men denne gangen har ikke matlysten kommet. Men feberen er borte. Men nå har han fått feber igjen.. Mens han går på kur. Burde jeg ta han med til legen igjen da? Kan det være at antibiotikaen bare holder feberen borte, men at han fortsatt har halsbetennelse?
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 På meg virker det som om at gutten din har en type infeksjon som skyldes bakterier som weifapenin ikke klarer å drepe. Legene prøver alltid med weifapenin(eller apocillin som er det samme) først når folk får en infeksjon i halsen. Pasienten pleier da å bli bedre etter noen få dagers bruk. Om han ikke blir det må legen prøve en annen type antibiotika som dreper andre bakterier enn weifapenin(f.eks Ery-max eller abboticin som er det samme). Så jeg ville tatt med meg gutten til legen igjen og forklart at han ikke har hatt effekt av weifapenin.
Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Kanskje det er det da.. Han har brukt weifapenin en gang tidligere. Da hjalp den. Så har han brukr ery-max en gang og dalacin en gang. Alle disse har hjulpet. Men får ta han med til legen igjen. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå