Kjærlighet <3 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 12 fullgåtte uker i dag, gjett om det er deilig!?!? (dvs, dere vet vel det allerede :-) Skal på kontroll med UL i morgen , gleder meg veldig til å se den lille igjen og hvor mye den har vokst siden sist. Var på ul når jeg var 9+5, så det har vel skjedd litt siden det .
DiddiDaddi Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Velkommen hit Og ja, det er deilig å være her, men jeg stikker videre til 3.trimester i morgen, og det blir ikke så værst det heller Håper formen din er fin og at du får et fint svangerskap! Veldig trist det som skjedde med Aileen, håper dere får god oppfølging, lykke til videre
Jikki - pjokken & småen Skrevet 2. februar 2009 #3 Skrevet 2. februar 2009 Jeg er 12 fullgåtte uker i dag, i følge bim kalkulatoren, mens legen min mener jeg er 12+2 i dag.. så er ikke store forskjellen. Men får vite nøyaktig på UL. Så gleder meg til den:) Men er uansett akkurat bikket over til 2.trimester!! Spennende!! Fikk høre hjertelyden på kontroll her om dagen (11+4) og det var en fantastisk fin lyd gitt!!! Slapper litt mer av da på en måte... Så får vi se hva dette svangerskapet vil bringe videre:)
Kjærlighet <3 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #4 Skrevet 2. februar 2009 DiddiDaddi: Lykke til videre på 3.trimester!! Der er det bsolutt best å være, det nærmer seg slutten da :-)
Kjærlighet <3 Skrevet 2. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 2. februar 2009 Jikki & pjokken : Så fantasktisk å ha hørt hjertet!!! Det er absolutt en fin lyd :-) Er ganske likt vi da, så vi ser vel mer til hverandre vil jeg tro! :-)
Mammarama=) Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 Velkommen hit=) Føles alltid litt tryggere når en er ferdig med 1.trimesteret,, Lykke til videre=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå