Gå til innhold

Da er jeg endelig klar for 2.trimester ! Yuhuu!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

12 fullgåtte uker i dag, gjett om det er deilig!?!? (dvs, dere vet vel det allerede :-)

Skal på kontroll med UL i morgen , gleder meg veldig til å se den lille igjen og hvor mye den har vokst siden sist. Var på ul når jeg var 9+5, så det har vel skjedd litt siden det .

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen hit :) Og ja, det er deilig å være her, men jeg stikker videre til 3.trimester i morgen, og det blir ikke så værst det heller ;) Håper formen din er fin og at du får et fint svangerskap! Veldig trist det som skjedde med Aileen, håper dere får god oppfølging, lykke til videre :)

Skrevet

Jeg er 12 fullgåtte uker i dag, i følge bim kalkulatoren, mens legen min mener jeg er 12+2 i dag.. så er ikke store forskjellen. Men får vite nøyaktig på UL. Så gleder meg til den:)

Men er uansett akkurat bikket over til 2.trimester!! :D Spennende!! Fikk høre hjertelyden på kontroll her om dagen (11+4) og det var en fantastisk fin lyd gitt!!! Slapper litt mer av da på en måte...

Så får vi se hva dette svangerskapet vil bringe videre:)

Skrevet

DiddiDaddi: Lykke til videre på 3.trimester!! Der er det bsolutt best å være, det nærmer seg slutten da :-)

Skrevet

Jikki & pjokken : Så fantasktisk å ha hørt hjertet!!! Det er absolutt en fin lyd :-) Er ganske likt vi da, så vi ser vel mer til hverandre vil jeg tro! :-)

Skrevet

Velkommen hit=) Føles alltid litt tryggere når en er ferdig med 1.trimesteret,,

Lykke til videre=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...