Anonym bruker Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Har jeg alt i boks,hehe stresset nå ja.Ikek suuuper stresset,men kjenner det litt på kroppen. Bor i østfold,og skal gifte oss på Mo.Så det vil si,vi drar nordover om 1 uke.Og jeg begynner å bli svett av tanken. Eneste som ikke er helt 100% ferdig planlagt er bryllupskaken og maten,det er bestillt,men har ikke fått skikkelig ferdig bestillt. Ellers mangler jeg kun stroppeløs bh og strømper hehe. UFF......Ikke har vi bryllupsbil heller,så blir vel taxi haha.Nei,gudene vet.Håper de siste brikkene faller på plass den uka.PUST......
LilleMillaMedKeiserogenPrins<3 Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 vi gifter oss også om 2uker.. kjenner det kribler i magen når jeg tenker på det... det blir så bra! gleder meg skikkelig til å se bordene ferdig pyntet, mannen min i nydelige klær... å meg selv da=) er spent på sluttresultatet!!! å som jeg gleeeeeder meg=) lykke til dere! vi får sikkert alle en super dag=)
Aylinah Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Hvorfor ble jeg anonym :)Haha dib altså. Så kult,digger at det er flere vinterbruder asså Ja,jeg tenker som deg,alt skal bli stor stas.Skal bli godt å komme til den store dagen,og bare puuuuuuuste ut Dere må ha masse,masse lykke til dere også,det blir nok helt fantastisk,om jeg får være litt klisjee
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå