Gå til innhold

Noen som kan litt om hud og make-up her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en godt voksen jente på 35 år.

Har alltid vært plaget med fet glinsende hud med litt store porer ved siden av nesen.'Til daglig bruker jeg en krem fra clinique som gjør huden matt og forminsker porene.

Problemet er at jeg ikke finner noen makeupkrem/foundation som passer min hudtype. De fleste typene blir "kornete" og skiller seg på huden. Eller den blir liggende "oppå".

Har prøvd mineral pudder, men synes ikke den dekker godt nok (har lett for å bli rød på nesa...)

Noen som kan anbefale bra produkter for meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sjekk ut Lancome Adaptive

Skrevet

Jeg prøvde en fra Max Factor for en stund tilbake..den la seg perfekt på huden (hos meg iallefall..), Jeg husker ikke helt hva den het, men det stod noe om at den gjevner seg naturlig ut, og så var det pudder i den mener jeg.

Fantes i 2 varianter, en som var hudfarvet og som jevnet ut huden og syntes knapt, og så var det en som gav gylden glød..

Håper det hjalp litt......

Skrevet

hei.

jeg er hudpleier og jeg vil ikke anbefale sminke fra cubus,hm eller vita eller noen sånn. jeg vil heller anbefale deg å ta deg en tur til hudpleier, og få en hudanalyse som sier hvilken hudtype du har og at de da anbefaler produkter for deg.. ingen vet mer om hudpleie seriene enn hudpleiere!! og clinique står ikke på vår liste... jeg vil anbefale sterkt bare minerals sminken. tidligere kalt i.d. den jobber MED huden og ikke MOT!! og føler du ikke den dekker nok bruker du det feil. har jobbet med den sminken i to år og ingen har kommet tilbake fordi de ikke syntes den dekker nok eller fordi dem reagerer på dem... så hadde jeg vært deg hadde jeg tatt meg en ansiktsbehandlig og funnet de rette produktene hos en hudpleier.. lykke til!

Skrevet

Chanel sin foundation er helt magisk:-)

Skrevet

Clinque får man ikke kjøpt hos cubus, hm eller vita.

Jeg kjøper det på et parfymeri, kjempe flinke folk som jobber der jeg kjøper den hvertfall :))

Jeg vil også anbefale I.D !! Den er helt genial for huden syns jeg.

Og den dekker godt.

Har du brukt i.d sin kost? Jeg har prøvd med vanlig kost men det funker ikke, så en skikkelig kost er et must :))

Skrevet

Har hud som deg og jeg sverger til foundation fra bodyshop

Flawless heter den :)

Skrevet

glo minerals

eller

kanebo

Skrevet

jeg anbefaler også i.d bare minerals foundation :) jeg har ganske uren hud, fikk det tilbake i graviditeten desverre, og den dekker faktisk! skulle ikke tro det men. anbefaler deg å kjøpe en skikkelig kost, for eks. angel brush fra samme produsent :)

Skrevet

oops, angled face brush heter den :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...