To trollunger + en spire Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hvilke og har dere egen til barnehagesoving?
mitt-skjønne-trekløver Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Har to vognposer, en hjemme og en i barnehagen. Har sydd begge selv, etter voksipose-prinsippet, men forlenget, slik at de blir større og lunere også etterhvert som ungen vokser.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Har en gammel lammeskinnspose etter samboeren min, også har vi kjøpt en brukt voksipose. Sønnen min sover inne i den nye bhg, men i den gamle brukte han voksiposen. Lammeskinnsposen tror jg hadde blitt litt for liten da han brukte den.Snuppa bruker begge deler men mest voksiposen for tiden.
Zitro Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 En ertepose til sommerbruk, en lammeskinns pose, en odenwalder dupose og en voksipose. Kun voksien er i bruk nå. Både "pose-dilla" og vogn-dilla jeg se... :-)
petite fleur Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 Har en voksipose (som brukes i bhg), en goingen-pose som vi bruker i vogna og en fleecepose (kjøpt av ei på finn som sydde poser) som vi bruker i akebrettet de kaldeste dagene :-)
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Har en dunpose som brukes både hjemme og i barnehagen
camilla^ Skrevet 1. februar 2009 #7 Skrevet 1. februar 2009 Jeg hadde vel tre. En liten saueskinnspose En stor sauseskinnspose og en tynn pose av noe slag som jeg hadde liggende på hytta i tilfelle, som dukkene til ungene bruker istede nå. Arvet alle tre, men hadde kjøpt med en saueskinnspose om jeg ikke hadde arvet.
LegallyBlond Skrevet 1. februar 2009 #8 Skrevet 1. februar 2009 Har 4 vognposer. HAr to vinterposer, en ticket2heaven dunpose hjemme og voksipose i barnehagen. Veldig fornøyd med begge to. Synes voksiposen puster best og dermed egner seg best for soving. Har aldri vært klam i den, og posen regulerer varmen veldig godt. Brukes fra september til mai, med varierende klær =) Har en quinny vår/høst pose og en hjemmesydd som er foret med tynn dyne fra IKEA. Har hatt med den hjemmesydde i bhg på vår/sommer/tidlig høst. Quinny posen er også bra. Kan ta av overdelen og bruke underdelen som sitteunderlag. Eldste hadde denne i bhg sommerhalvåret da han fortsatt sov på dagtid.
Gjest Skrevet 1. februar 2009 #9 Skrevet 1. februar 2009 Har en Lammy XL som er i daglig bruk til minste, en voksi som har vært og skal bli barnehagepose, (har vært for eldste, nå er det minste som snart skal til pers), en Quinny Freestyle XL, som er en høst/vår/mild vinter pose, ikke i bruk i disse dager, to sommerposer, begge sydd av svigermor, og sist men ihvertfall ikke minst, en helt fantastisk Ka-ping handmade pose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå