Gå til innhold

Hjelp oss, vær så snill!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har prøvd før, uten hell. Jeg prøver igjen.

Vi trenger sårt tips til musikk til bryllup. Ønsker helst levende musikk. Men takker for alle gode tips!!!

Bryllupet skal stå i Drammen, men musikerne kan jo gjerne komme andre steder fra. Innenfor romelighetens grenser, selvfølgelig =)

HÅPER VIRKELIG at noen kan hjelpe oss.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi skal ha 3 menn fra Lillestrøm som kommer å synger i vårt bryllup. Ei venninne har vært i to bryllup der de har spillt tidligere. Hun sier de er kjempeflinke til å lage god stemning og spiller musikk som "alle" liker :)

Skrevet

Du Silker, kan du sende meg PM om disse? Navn og nr til dem? Eller legge det ut her hvis det er greit:-) Hvor mye tar de betalt, vet du forresten det?

Skal snart begynne å se etter noen å spille i vårt bryllup:-)

Skrevet

jeg har en bror og en svigerinne som spiller i slike anledninger. Men vet ikke hva slags type musikk du er ute etter da. De spiller fiolin og gitar, forskjellige sjangere. Seriøse musikere, men i startgropa, så ikke så "kjente" liksom.

www.ninafjeldet.com.

Skrevet

Ring Norges musikkhøgskole (23 36 70 00) og spør om de kan sette opp en lapp til studentene. Mange veldig flinke studenter der som gjerne tjener noen ekstra kroner på å spille i bryllup - skolen ligger i Oslo, så det er jo ikke langt fra Drammen heller...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...