Gå til innhold

uff disse stygge blodårenene..


Anbefalte innlegg

Skrevet

har fått mange stygge sprengte blodkar på begge bena og begynt å få åreknuter på bena. Har brukt støttestømper fra jeg ble gravid, men dette er vel arvelig for min del.

Noen tips til de sprengte blodkarene? Årene vet jeg at jeg må vente litt med mht laser eller opr senere.

takk for svar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har det på akkurat samme viset.. Ser ikke ut på den ene foten. Kan se at blodåren buler ut helt oppe i skrittet for så å dukke opp igjen ved kneet. Er jammen glad det ikke er sommer og sol for har rett og slett litt komplekser for dette. Har også termin i mai. Jeg gjør som deg og bruker støttestrømper, og så tenker jeg det blir en operasjon en stund etter fødselen :-) Når det gjelder de sprengte blodkarene tror jeg disse kan taes med laser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...