Gå til innhold

Jeg ble såret..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min samboer og jeg var på en vennefest. Min mann og en av damene ble igjen. De danset og ble fulle.De kastet noen klær og min samboer tok bilder av seg selv og ville bli tatt bilde av. Han prøvde og å få henne til å vise puppene. Dagen etter sa mannen hennes hva de gjorde..han synes det var morsomt. Min mann sa og det bare var tull og tøys.

Da han begynte å ta bilder av seg gikk dama hjem.

Jeg har aldri vært sjalu..men dette gjorde meg forbanna. Men venneparet synes det er dum reaksjon hos meg for slik er jo bare gøy. Jeg er overhodet ikke interessert i å ha en mann som prøver å få andre til å vise puppene sine...samme faen om det er venner.

Det går da an å ha en gøy fest uten å blande vennskap med slik flørting. De var aleine og bildene ble sletta. Jeg har vært så hissig etter dette. Føler meg usikker selv om de bare synes det er festlig.

jeg hadde aldri gjort det mot en veninne hvis jeg visste hun ble såra. Kjenner jeg har denne damen langt oppi halsen.

Denne episoden blir stadig vitset om og jeg blir såra.

Er det noen som støtter mine følelser eller skal jeg bare la det fare?

Vil jeg virke sjalu om jeg fortsetter å vise at jeg ikke likte det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men, damen gikk jo hjem når din mann begynte å ta bilder av seg selv og hun viste jo ikke puppene?

Så hvorfor ha damen langt oppi halsen?

Skrevet

Jeg ville tatt en prat med manne, prøvd å fått han til å forstå at når han gjør slikt så sårer det meg.

Hjelper ikke at det "bare er uskyldig morro" fra hans side, for det sårer meg.

Å hvis han er glad i og respekterer meg, så vil han ikke gjøre slikt flere gange, for gjør han det, da vil han bevist såre meg.

Skrevet

Kvalmt!! Barnslig mann og vennepar du har!

Skrevet

Nei,det er mannen jeg er sint på.

Men hun er jo en veninne og når det da viser seg etter flere måneder at hun bare flåser av at jeg ble såra..da har jeg begynt å få henne i halsen

.

Skrevet

Selvfølgelig hadde du virket sjalu om du fortsatte å vise at du ikke liker det.. Men med grunn!! Jeg hadde absolutt ikke likt det, og det hadde heller ikke samboern min..

Syns det heller minner meg om litt sånn "swinger" greier..

Skrevet

Enig med PuseTøsa.

Det blir feil å gi dama skylden for at mannen din ville ha bilder av puppene hennes.

Skrevet

Han har sagt det ikke skal gjenta seg og at han angrer siden jeg ble såra. Men venneparet er tydeligvis ikke nøye på slikt og bare flåser det bort. Mannen hennes er og slik som skal tulle med meg og klå..men jeg skubber han bort.

Skrevet

Han ville ikke ha bilde av puppene..men han tok av seg selv.

Det var tidligere på kvelden han ville at hun skulle vise de.

Skrevet

Føler jeg må ta det opp igjen med han..men er redd for spetakkel for jeg har mast mye om det og han er lei.. Han sier at jeg må stole på han. Men jeg er så forbanna inni meg. Det gjør meg så hissig.

Skrevet

Altså, ville ikke sagt noe til dem flere ganger.

Men ville sakt klart i fra hvis noen klådde på meg, at slikt er ikke jeg konfortabelt med

Skrevet

Han sier jeg har dårlig selvtillit som reagerer slik...men hadde virkelig dere likt at mannen deres gjorde slikt??

Skrevet

Jeg hadde aldri godtatt det!

Sånn er utroskap i mine øyne.

Du kan jo ikke vite om de gjorde noe mer, hvis de var aleine å bildene er sletta..

Prøv å gjør det samme på neste fest du, å se hvordan han reagerer!

Skrevet

Vet du det er skikkelig dårlig gjort. Har opplevd noe lignende selv hvor mannen gjorde noe skikkelig respektløst og sårende mot meg i fylla. Vennegjengen vår brukte det som spøk lenge i mange månder etterpå. sitterte slemme ting han hadde sagt om meg og synes det var kult og moro... Har aldri blitt mer såra av venner før. Men nå i ettertid vet jeg at hvis disse folka hadde opplevd det samme hadde de blitt knust selv, de bare mangler litt sosiale antenner. Tror andre skal tåle ting de hadde knekt sammen for, hadde de sittet i samme situasjon. Jeg sluttet å møte disse vennene. Vet de ikke mente det vondt, men prioriterer heller de vennene mine som har mer empati og er gode venner i mine øyne.

Skrevet

Tror faktisk ikke de gjorde noe mer..men dette er nok til å gjøre meg forbanna og usikker.

Og hvis de gjorde noe mer så kommer sannheten for en dag.

Og da stikker jeg ihvertfall.

Men vi har fire barn og han har alltid vært seriøs angående dette tidligere. Vi har hatt klare grenser. Men gjentar det seg så er alt ødelagt.

Da får de bare synes jeg er sjalu og treig!

Tror faktisk jeg får mer støtte i min reakjson enn de.

Skrevet

Grunnen til at min samboer ikke er sjalu når han andre klår på meg,er at han er grisestygg og ingen andre damer hadde tatt i han med pinsett engang. Tror han hadde reagert annerledes om det var en flott mann.

Skrevet

Om han synes du er dum og har dårlig selvtillit, så vær nå den som blotter puppene på neste fest, foran alle hans kompiser og se hvor gøy han synes det er. Kan garantere at ingen menn synes det er spesielt festlig når det gjelder egen dame.

Eller gi klar beskjed til ham at du ikke stoler på de to i samme rom og at dette er følgende av deres dumme handlinger. Unngå å ende opp i lignende situasjoner med dette venneparet, siden de ikke har nok respekt overfor deg til å være ydmyke.

Og ja, du har all grunn til å bli såret. Både av mannen din og en venninne. Dobbeltsvik. Lett for de andre over som sier du ikke har noen grunn til å være forbannet på venninnen. Hvorfor ikke spør jeg, skal man ikke kunne forvente mer av gode venner, så er de jaggu ikke mye å samle på.

Skrevet

Godt å se at min reaksjon er riktig. Jeg er så forbanna over deres måte å ha det gøy på.

Min mann har sagt unnskyld og lovet å ikke gjøre det igjen.

Men tanken på at de andre synes slikt er helt normalt..slik skal det liksom være på fest gjør meg så forbanna og hissig.

Mener at slike forhold er dømt til å mislykkes. De kan ikke ha de rette følelsene over hverandre ihvertfall.

Hvor normalt er det å synes at tafsing på venner er kult liksom....

Rett før adrenalinet mitt klikker her.

Skrevet

Jeg ser ikke noe galt i episoden i selg selv. Hadde mannen min gjort noe slikt så hadde jeg sagt i fra at jeg ikke likte det og så antatt at han ikke ville gjøre lignende igjen, hvis han sa det.

Og har din bedt om unnskyldning så er det greit, ikke sant?

De andre må jo få gjøre som de lyster, så lenge de ikke tafser på deg og dine. Si til venninna di (ikke på fest...) at du bare ville avklare dette en gang for alle om at du ikke liker å bli tafsa på og at du håper de holder fingra unna mannen din også. At det ikke har noe å gjøre med dem personlig å gjøre, men at visse ting er privat for dere.

De trenger sikkert evig bekreftelse på at de er attraktive for det motsatte kjønn. Litt trist, egentlig.

Og så bør du la det fare, den eneste du straffer slik er deg selv.

Skrevet

Fårstår dine følelser og reaksjon 100% !

Hadde aldri godtatt noe sånt, og hadde jeg vist dette innlegget til mannen min hadde han vært helt enig med meg.

Noe som alltid funker her i huset når det oppstår noe form for sjalusi el, er å be den andre sette seg inn i situsjonen, snu på det !

Skrevet

Hadde reagert akkurat som du!

Slik holder man bare ikke på altså!!!

Fysj!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...