Tre skjønne Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Hei jeg er i uke 13 og har små mensmurringer- er ikke bekymret i grunn-men mann min sier at jeg må ta meg en tur til lege hvis det fortsetter... de kommer like kjapt som de går... ikke ofte,kanskje en gang om dagen,og varer i 20 sek..hehe regner med at flere kan skrive under på at det er heeelt normalt?
Mamma_til_isabella Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Det er helt normalt=)Livmoren som strekker på seg:)
Tre skjønne Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Jepp..det er det jeg sier også... Og det er jo mye annet som skjer i magen også-ting blir jo dyttet rundt ol.. men han leser alt han kommer over,og sier derfor at det står ingen ting om mensmurriger-men at man kan kjenne stikninger i siden osv.. men-jeg syns det er utrolig koselig at han interesserer seg og bryr seg like mye som meg
Mamma_til_isabella Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 Hehe ja....står lite om det men spurte legen og han sa det hadde vært rart om jeg ikke kjente noe:)Leste også at nå var det normalt og ha litt magevondt på en dansk side:) Ja,det er hyggelig når de blivende pappane også interesserer seg;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå