Gå til innhold

hvem er vi med august-spirer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

ser det er tråd med både sept- og okt-spirer, så vi kan vel ikke være noe dårligere;-)

jeg har termin 29. aug( legen sa 28...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er med her ;o). Har termin 26. aug iflg jordmor, men mener selv det er 23. aug. S vi får se hvem som har rett, hehe ;o).

Skrevet

Jeg er her i 2 dager til:-) Har termin 20 august og er 11+5

Tror nok de fleste med augustspirer har hoppet over til 2 trimester;) Men er vel noen igjen her.Lykke til videre jenter!!

Skrevet

Har termin 14. august:) Så er egentli på 2. trimester, men kiker inn her av og til:)

Skrevet

20August her:)

Får se da når ul dagen kommer, om det stemmer:P

Skrevet

Jeg har termin 26 august... Føles leeenge til, men vi er nå iallfall begynt på februar...

Skrevet

Jeg har termin 26.august jeg og:)

Skrevet

Her dere!

Har termin den 16 august, men går över till 2 trimester idag. Vi ses där om inte så länge! Välkommen efter!!

Skrevet

Jeg har termin 23.August! Bare en liten uke til jeg kan inn på 2. trimester:-)) Åssen er formen deres da? Her er jeg fortsatt litt kvalm og trøtt, litt bekkenplager men ellers i fin form. Magen er blitt veldig synlig, så skal bli deilig å slippe å skjule den ....

Skrevet

Min mage har og blitt synlig.. men vet ikke helt om det bare er fordi den er oppblåst??

Fler som har fått synlig mage??

Skrevet

Jeg har termin 30 august ifølge UL, trodde jeg hadde termin 5 sep, men var visst 1 uke lenger en det jeg trodde :)

Skrevet

Jeg reknet meg selv til termin 23.august, men legen mente 25.august. Ang. gravid mage, - min blir stor når jeg har spist (mye større enn den noen gang har vært). Men ellers viser det ingenting.

Skrevet

Jeg har termin 30.august. Plages enda med mye kvalme og generell slitenhet... Og magen er litt større, selv om jeg har gått ned i vekt... Gleder meg veldig til å gå over til 2.trim

Skrevet

Termin 27 aug. Skal til legen imårra :)

Skrevet

Har termin 26 august så e lita veke igjen før den magiske tre mnd grensa er nådd :)

Skrevet

Har termin 24 aug, er såå magiskt at jeg snart er ferdig med 1 trimester =)

Skrevet

hei=) jeg har termin den 27 august ut fra egne beregninger.. har fått litt mage nederst, men oppe så er jeg veldig oppblåst, så ser egentlig veldig gravid ut etter jeg har spist.. :P vi valgte å offentlig gjøre det nå, siden så mange spør da de sier de kan se det på meg.. da er det liksom ikke vits i å nekte overfor folk.. :)

Skrevet

Jeg har termin 28. august. Mange augustmammaer har vel hoppa over til 2. trimester - jeg hopper etter neste uke - jippi!

Magen har såvidt begynt å komme her også, særlig eter at jeg har spist og på kvelden.

Skrevet

28. august ifølge UL, men jeg hadde 19. selv. Men ble gravid rett etter første mens etter MA, så sikkert derfor jeg har tatt så feil? Barnet så sunt og friskt ut i alle fall, og vi har ny UL neste uke :-)

Skrevet

Termin 26.august her også. =)

Skrevet

Jeg har termin 16. august :-)

Skrevet

Ifølge egen beregning (terminkalkulator) har jeg termin 29. august. 11+0 idag:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...