¤mitzi¤ Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg hopper herfra og rett inn på andre trimester. Hadde IKM 7 desember, testet på morgenen og da var den negativ. Senere på dagen kom da "mensen". Super surt, men så var den liksom litt rar. Færst litt friskt blod og deretter så var det sånn brunlig. Dagen etter var det ikke antydning til mens i det hele tatt. Tre dager etter så kom det samme igjen og jeg var helt sikker på at nå bvar det virkelig mensen som slo til for fullt. Men nei da, bare litt sånn som tidligere. 6 dager over IKM så tok jeg nok en test og den var POSITIV!!!! Lykke o glede!!! Men tenkte kanskje at det barte var tull så to dager etterpå måtte jeg bare ta en test likevel. Og den var da positiv. Så da tenker jeg at d jeg ahdde som jeg trodde var TR var nok en av de såkalte festeblødningene. Har vært dårlig i seks uker nå, og gått ned en del. Men like lykkelig!! Håper dere alle sammen snart får en spire i magen og slipper unna kvalmen!! Babystøv klemser fra meg
*Mamma'n* OVERTID Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Gratulere så mye:))' kos deg masse i svangerskapet:))
¤mitzi¤ Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Takk og takk Håper nr 2 snart er på vei til deg også
EnJente_m_2Jenter Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 GRATULERER :) Moro moro, er selv 2 dager over ikm, hadde positiv test på torsdag, altså 2 dager før ikm, men så testet jeg igår, på selve ikm, og fikk negativ, BLENDA hvit. Så nå tror jeg jo at jeg kanskje kan ha hatt en kjemisk graviditet eller at det bare ikke festet seg av en grunn. Fikk et "kviseutbrudd" igår, så mensen er vel rett rundt hjørnet. Ikke nok med at jeg får mensen, i tillegg må tante rød melde sin ankomst med masse kviser. Fadern altså, nei nå ble jo dette plutselig et syteinnlegg og ikke, kun GRATTIS som det jo egentlig skulle være Lykke lykke til i svangerskapet
¤mitzi¤ Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #5 Skrevet 1. februar 2009 Takk og takk Jeg fikk også masse kviser rundt IKM. Men d var vel hormon kviser. De har heldigvis gått bort nå. Så gi ikke opp håpet, det kan jo hende d er en liten spire der Krysser fingrene for deg klemser
EnJente_m_2Jenter Skrevet 1. februar 2009 #6 Skrevet 1. februar 2009 Ja vi får se, selv om jeg er skeptisk Fikk du mange kviser ? Altså her kom de igår, en hel haug, tom. på brystet, ALDRI hatt før huff. Takk for det Klemsi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå