Gå til innhold

hvilken vogn passer best til meg og mitt bruk??

Anbefalte innlegg

Skrevet

det står så mye om at en må "finne en vogn som passer deg og ditt bruk"... men jeg er førstegangsfødende? hva vet vel jeg?? noen som kan hjelpe? :)

- venter julibaby (slutten)

- bor i egen enebolig, med fine turområder rundt (både skog og vei) men likevel sentralt til byen

- kommer til å ha stasjonsvogn

- bor i gåavstand til stort kjøpesenter (hvor jeg har jobber nå, så vil nok innom der for å handle, besøke kollegaer +++)

- har lyst til å bli en flittig bruker av vognen (elsker å gå på tur og gleder meg til trilleturene..!)

- vil at bagen skal være romslig

- ikke et must at det må være en kombi eller duo vogn.. aner ikke hva som er best

- samme om den er 3 eller 4 hjul bare den er grei å gå på tur med, samt god plass til handleposr og diverse + stødig sånn at ungen kan sove i vognen kanskje? eller passer det kanskje dårlig med tanke på årstider..?

- ikke altfor tung (er liten selv så..)

noen som kan tipse meg!??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Simo kombivogn :) 4 hjul.

Skrevet

Emmaljunga smart duo:) Lett og god duovogn, fin til både shopping og turer..

Skrevet

Kan svare på hvorfor vi har tatt det valget vi har gjort.....

Hadde Emmaljunga classic duo forrige gang og var kjempefornøyd med den, men denne gangen har vi kjøpt One Tree Hill.

Emmaljungaen hadde stor bag, men vi hadde strengt tatt aldri behov for såååå stor bag. Gikk jo over til sportsvogn da hun var 8 mnd.

Vi bytta hovedsakelig for å få en lettere vogn og jeg ville ha 3 hjuling (pga mine vedvarende bekkenplager) OTH'n er en drøm å trille, både på tur og på senter. Det er ca 5 kg i forskjell på de vognene og det er en del når man løfter ut og inn av bil og sånt.

Jeg har hatt vogn med både 4 og 3 hjul og velger helt klart 3 hjul.

Men uansett, lykke til med valg av vogn, det er en jungle der ute, men jeg hadde uansett gått for et av de kjente merkene for det er mye rart på markedet..

Skrevet

deffinitivt Simo duo;)

Skrevet

Titt også litt på Brio Duo! Den er litt mindre, nettere og lettere enn Simo... Eller så har du den nye Brio Go og den skal være veldig fin påde på ulendt terreng som på asfalt! Den har 2 svingbare hjul foran og stor plass under vognen. Sittedelen er vendbar, og bagen er middels stor... Ta en titt på den!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...