Gå til innhold

Noen som har symptomer? Blir gal jeg.........

Anbefalte innlegg

Skrevet

Æsj, denna ventinga...........

Føler alt jeg, også vet jeg ikke når jeg har el engang...........

Har ikm 7 februar, men den er veldig ustabil, så kan like så godt ha el nå for den sakens skyld, må kjøpe el tester neste mnd.......

Om det ikke klaffer da:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man kan bli smågal av ventinga ja..hehe.. Nå venter jeg på el..har heldigvis tester, sånn at jeg er sikker på når el er.. :) Og så er det å vente på ikm etter det igjen..

Skrevet

Har ikke hatt hovne pupper, men har i en uke nå vært usannsynlig kvalm hver kveld og noen morgener. Tåler heller ikke press på magen.. Har IKM 3 feb., og har derfor ikke testet meg. Er dette normalt?

Skrevet

Jeg har IKM 7 februar,testet i dag tidlig med CB og fikk en svak positiv test,så nå krysser jeg fingrene.

Har følt meg gravid siden mandag,øm og murring nederst i magen,ømme bryst og mye "vann" i munnen,men ikke kvalm og tisser mye.

Mistet i okt07,så nå håper jeg at vi endelig er gravide.Blir gal av denne ventingen og kommer nok til å teste hele uka,selv om det er dyrt...

Skrevet

Åå - fikk du svak positiv allerede nå når ikm er 7. feb?? Da skal jammen jeg kjøpe CB i morgen!! Og teste tirsd!! Jeg og har ikm ca 7. feb!! Høres ut som om vi kan gratulere deg da!! :))

Skrevet

Vet ikke hva som er normalt og ikke av symptomer jeg:)Eller hvor tidlig man kan kjenne dem.......syns jeg kjenner etter noe hele tia jeg, det er nesten så ille at jeg tror jeg føler spark,hehehehe........

Oj, gratulerer!!!!!!!!

Det var tidlig ja, hmm.....jeg har cb liggende jeg.....prøvde å teste meg igår.....ja jeg vet jeg er sprø, men det var sånn strimmel og der kom det ingenting.....

men som sagt, jeg tror ikke jeg er gravid.....Da skal vi ha veldig flaks iallefall:)

Lykke til alle sammne, jeg krysser fingra:)

Skrevet

Ja,kjempe tidlig,håper at det stemmer :)

Skal innom apoteket i dag etter jobb og kjøpe 2 tester til,ta en i morgen tidlig også se hva den viser.

Er kjempe spent.

Skrevet

Da må du si ifra når du har tatt test da:)

Håper håper håper:)

Men er den positiv så er den vel positiv:)

Tenkte jeg skulle prøve å teste imorra jeg og, hehe......huff......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...