Gå til innhold

Da blir det visst et februarbarn da:)


disu

Anbefalte innlegg

Hadde termin 25.januar. Har trodd han skulle komme lenge, men han trives visst veldig godt inni magen. Men nå synes jeg det er på tide å komme, lille Lucas - vi lengter sånn etter deg.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

11 dager på overtid!! hadde termin 21.januar, men nå blir det et februarbarn i stedet gitt. Håper skikkelig vi slipper å bli satt i gang! Kom gjerne med gode råd for å riste han ut. Sex og en god biff ble anbefalt av jordmor.. hyggelig råd i grunn.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

Jeg hadde termin 29.januar, men i dag er det 2.feb og ingenting skjer. Så jeg flytter inn hit, jeg.

Er veeeldig lei av å vente. Kroppen er tung, humøret er på konstant nedoverkurve og jeg synes synd i gubben som må være sammen med meg. Flere som er sur og lei av å vente nå?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier bare amen til den der asså, stakkars gubben, og den kurven, den er: hvaskaljegsi, ganske på nedoverkurs.....:-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja februarbarn blir det her også...skal på 2. overtidskontroll i morgen er da 13 dager over termin. Formen er igrunn veldig bra, kjenner ingen ting så lillegutt kommer vel når han er klar,...men er veldig spent på hva de gjør på kontrollen i morgen, vet ikke hvor lenge de lar deg gå??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...