Gjest Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jeg vil sende deg og dine en god Søndagsklem. Har dere i tankene hele dagen. "goklæm"
Attpåklatten :-)™ Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Det vil jeg også gjerne få lov til! Mange digre og varme klemmer:-)
Karomamma Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Jeg vil også sende en søndagsklem!! Håper det står bra til med de "involverte" og dere alle sammen
♥Snulder Skrevet 2. februar 2009 #4 Skrevet 2. februar 2009 Takk for klemmer:=) Ser ut som om vi er på rett kjør igjen her nå. Tok med ungdommen på legevakta da de ankom hit - fikk bekreftet at ting skulle blitt gjort på en annen måte... ihvertall så er det ikke slik man gjør ting på sykehuset vi sokner til. Men uannsett.... godt at hverdagen normaliseres igjen:=)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 2. februar 2009 #5 Skrevet 2. februar 2009 Godt å høre! Og du, det sykehuset her jeg bor og som dessverre atter en gang har tabbet seg ut, skulle tro det var et oppsamlingsheat for de som snart fyker ut av landet pga udugelighet....er jo tross alt nærme grensen!!! Jeg synes det er trist at det er så mange udugelige mennesker der. Selv om det helt sikkert er mange flinke også! En kan ødelegge for 1000, både på sykehus og ellers andre steder mange mennesker møtes og det er synd.
Gjest Skrevet 2. februar 2009 #6 Skrevet 2. februar 2009 godt å høre det snulder.Har tenkt slik på dere.Men håper dette blir tatt tak i så det ikke skjer igjen og igjen.... Kjenner jeg har lyst å filleriste hele sykehuset.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå