Gå til innhold

Sportsdelen til Emmaljunga Duo Edge, har den full liggeposisjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er for lang for bagdelen når vi har voksipose i, og har ikke så veldig lyst til å bytte til sportsdelen da hun bare er vel 5 mnd. Men sambo nekter å la henne ligge i bagdelen med posen, så da må jeg finne ut hva vi kan gjøre.. Sportsdelen har vi lagret hos noen andre, så derfor jeg lurer her....

Og hvordan er det å bruke sportsdelen når ungen ikke kan sitte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke full ligge stilling den vi har , men vet ikke om det har noe med år gangene å gjøre også. Min er 2008. Er litt helling, men blir ikke så masse med voksi posen i.

Skrevet

Okei... Vet ikke hva jeg skal gjøre :S Var kjøpt i fjor, men vet ikke om det er 2007 eller 2008-modell... Takk for svar uansett

Skrevet

det går fint å sove i sittedelen :)

Skrevet

På vår emmaljunga edge duo er vogna i full liggeposisjon, husk å løfte opp kalesjen skikkelig når du skal legge ned ryggen, hvis ikke henger den seg opp, og du får ikke legget den ned ordentlig.

Vi begynnte å bruke sportsvogndelen før jul til poden som da var 7 mnd, så var godt fornøyd med bagen, synes sportsvogndelen er kjempetung, så vi har byttet til en trehjuling nå, emmaljunga cangaroo kjempegod og lett vogn. Veier faktisk bare 9 kg, edge duo sportsvogna veier 18.5 kilo! Maktet ikke å bruke den med tanke på ryggen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...