La vita è bella <3 Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Jenta mi er for lang for bagdelen når vi har voksipose i, og har ikke så veldig lyst til å bytte til sportsdelen da hun bare er vel 5 mnd. Men sambo nekter å la henne ligge i bagdelen med posen, så da må jeg finne ut hva vi kan gjøre.. Sportsdelen har vi lagret hos noen andre, så derfor jeg lurer her.... Og hvordan er det å bruke sportsdelen når ungen ikke kan sitte?
1baby,og 1 spire Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Har ikke full ligge stilling den vi har , men vet ikke om det har noe med år gangene å gjøre også. Min er 2008. Er litt helling, men blir ikke så masse med voksi posen i.
La vita è bella <3 Skrevet 1. februar 2009 Forfatter #3 Skrevet 1. februar 2009 Okei... Vet ikke hva jeg skal gjøre :S Var kjøpt i fjor, men vet ikke om det er 2007 eller 2008-modell... Takk for svar uansett
mamarama og lille banan Skrevet 1. februar 2009 #4 Skrevet 1. februar 2009 det går fint å sove i sittedelen
lillespiren2:) Skrevet 1. februar 2009 #5 Skrevet 1. februar 2009 På vår emmaljunga edge duo er vogna i full liggeposisjon, husk å løfte opp kalesjen skikkelig når du skal legge ned ryggen, hvis ikke henger den seg opp, og du får ikke legget den ned ordentlig. Vi begynnte å bruke sportsvogndelen før jul til poden som da var 7 mnd, så var godt fornøyd med bagen, synes sportsvogndelen er kjempetung, så vi har byttet til en trehjuling nå, emmaljunga cangaroo kjempegod og lett vogn. Veier faktisk bare 9 kg, edge duo sportsvogna veier 18.5 kilo! Maktet ikke å bruke den med tanke på ryggen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå