Gå til innhold

I dag blir det skitur!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldstemann går på skiskole på SFO og i dag skal han få vise oss hva han har lært! LilleSnupp viser fine takter rett utenfor huset og hun har en innstilling om at hun klarer det meste, så også skigåing.

Med brunostskive i matboksen og varm saft på termos blir det en skikkelig utflukt :o)

 

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æ vil å gå på ski!! Her er det 6 varmegrader og regn! Ikke mye kos å spenne på seg skiene da nei!

Men vi går jo på tirsdagsrenn hver uke, og nå har nabobygda starta opp fredagsrennene også, så da blir det vel muligens dit fredagene! God Tur

Gjest amandine
Skrevet

Jeg og vil! Østlendingen river og sliter i meg her på vestlandet, riktignok er det deilig med vår men skulle gjerne hatt litt vinter også! Her er snøklokker og rakler på hassel alt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...