Trollmora Skrevet 1. februar 2009 #1 Skrevet 1. februar 2009 Eldstemann går på skiskole på SFO og i dag skal han få vise oss hva han har lært! LilleSnupp viser fine takter rett utenfor huset og hun har en innstilling om at hun klarer det meste, så også skigåing. Med brunostskive i matboksen og varm saft på termos blir det en skikkelig utflukt )
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 1. februar 2009 #2 Skrevet 1. februar 2009 Æ vil å gå på ski!! Her er det 6 varmegrader og regn! Ikke mye kos å spenne på seg skiene da nei! Men vi går jo på tirsdagsrenn hver uke, og nå har nabobygda starta opp fredagsrennene også, så da blir det vel muligens dit fredagene! God Tur
Gjest amandine Skrevet 1. februar 2009 #3 Skrevet 1. februar 2009 Jeg og vil! Østlendingen river og sliter i meg her på vestlandet, riktignok er det deilig med vår men skulle gjerne hatt litt vinter også! Her er snøklokker og rakler på hassel alt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå